Kysely kasvojumpasta

Vierailija

Heips kaikki!
Olen kohta viimeisen vuoteni aloittava kosmetologiopiskelija, ja teen lopputyötäni aiheesta Kasvojumppa.

Ajattelin liittää lopputyöhöni KYSELYN kasvojumpasta, ja tämä kysely on siis tarkoitettu ihmisille, jotka ovat joskus harjoittaneet tai kokeilleet kasvojumppaa, kuulleet kasvojumpasta, sekä ihmisille jotka ovat kiinnostuneet kasvojumpasta.

Kasvojumppa lyhyesti:

Kasvojumpalla tarkoitetaan yleisesti ottaen kasvojen lihashuoltoa, joka perustuu erilaisiin kasvojen lihasliikkeisiin, jotka vaikuttavat kaulasta otsaan asti,
sekä kasvojen lihaksissa, kudoksissa, että iholla.

Kasvojumpan vaikutukset:

Terveydelliset: Parantaa verenkiertoa, aineenvaihduntaa, vahvistaa lihaksia ja kudoksia. Parantaa ihon laatua, sekä elvyttää ihon toimintoja.

Kasvojen ulkonäköön liittyvät vaikutukset:

Kasvojumpalla voidaan vaikuttaa mm. kasvojen ihon kiinteyteen ja oikeilla liikkeillä voi korostaa esimerkiksi huulia ja poistaa ja tasoittaa ryppyjä silmien, huulten, ja otsan alueilta. Kasvojumppaliikkeillä pystytään tuomaan poskipäitä esiin ja korostamaan huomattavasti leukalinjaa. Myös jos ongelmana on kaksoisleuka, sitä pystyy erilaisin liikkein häivyttämään.
---------------------------------------------------------
KASVOJUMPPA-KYSELY

Ohjeet kyselyyn:
Vastaa kyselyyn siten että laita vastauksen eteen kysymyksen numero, ja mahdollinen kirjainvaihtoehto tai sitten oma vastauksesi.

Kysymykset:

1. Olen:
a) Harjoittanut kasvojumppaa säännöllisesti
b Kokeillut kasvojumppaa tai tehnyt sitä silloin tällöin
c) kuullut kasvojumpasta
d) kiinnostunut kasvojumpasta

2. Kuulin kasvojumpasta:
a) Internetistä
b) Kirjasta
c) Kaverilta
d) Jostain muualta

3. Kasvojumpassa on mielestäni tärkeämpää:
a) Ulkonäköön liittyvät vaikutukset
b) Terveyteen liittyvät vaikutukset
c) Kumpikin yllä mainittu

4. Millainen vaikutelma sinulla on kasvojumpasta ja sen hyödyistä?

a) Erittäin myönteinen
b) Myönteinen
c) Kielteinen
d) En osaa sanoa

5. Jos olet kasvojumppaa tehdessäsi huomannut myönteisiä vaikutuksia, mitä ne olivat?

6.Jos olet kasvojumppaa tehdessäsi huomannut kielteisiä vaiktuksia, mitä ne olivat?

7. Jos harjoitat tai haluaisit harjoittaa kasvojumppaa, niin mistä syystä? Mihin toivot että kasvojumppa vaikuttaisi/ Auttaisi?

Siinäpä oli siis kyselyn kysymykset.
Toivoisin kyselyyn vastaajia, ja annan erittäin suuret kiitokset ja tuhat ruusua jokaiselle, joka jaksaa nähdä hieman vaivaa kyselyn eteen :)

Minulta voi kysyä myös lisätietoa kasvojumpasta kaikki innostuneet. Lisää tietoa löytyy myös runsaasti internetistä, sekä liikkeitä, ohjeita,että tietoa vaikutuksista yms.

Vastailen mielellään kysymyksiin!

Kommentit (1)

Vierailija

1. Olen:
b Kokeillut kasvojumppaa tai tehnyt sitä silloin tällöin

2. Kuulin kasvojumpasta:
d) Jostain muualta; koulussa terveystiedon tunnilla

3. Kasvojumpassa on mielestäni tärkeämpää:
c) Kumpikin yllä mainittu

4. Millainen vaikutelma sinulla on kasvojumpasta ja sen hyödyistä?
b) Myönteinen

5. Jos olet kasvojumppaa tehdessäsi huomannut myönteisiä vaikutuksia, mitä ne olivat?
-Olen ottanut tavaksi aina aamuisin kasvojen puhdistuksen yhteydessä tehdä kasvojumppaa, ja sen jälkeen levittää kosteusvoiteen, niin sen oikeasti tuntee kun veri alkaa kiertää kasvoissa. Nyt kun näitä vaikutuksia alkoi oikeesti miettimään, niin kyllä olo on paljon virkeämpikin kasvojumpan jälkeen.

6.Jos olet kasvojumppaa tehdessäsi huomannut kielteisiä vaiktuksia, mitä ne olivat?
-Ei mitään oikeasti kielteistä vaikutusta, mutta poikaystäväni pitää minua ihan idiottina kun aina aamuisin venyttelen naamaani peilin edessä :D

7. Jos harjoitat tai haluaisit harjoittaa kasvojumppaa, niin mistä syystä? Mihin toivot että kasvojumppa vaikuttaisi/ Auttaisi?
-Varsinkin silmäni ovat yöunien jälkeen "utuiset", eikä pelkkä pesu ja kosteutus riitä virkistämään kasvojani tarpeeksi. Pienet venyttävät ja kiinteyttävät liikkeet etenkin poskipäihin raikastavat ilmettä heti.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat