normaalia? jos ei, mitä teen?

Vierailija

tapasin toissapäivänä (to) pileissä erään pojan. päädyimme sohvalle nuolemaan ja juttelemaan. jätkä ehdotti vessaan siirtymistä, mutten suostunut menkkojen vuoksi.. ei ehdotellut sitä sitten enempää, mutta sanoin "vai että olet sinä sellainen poika". leikkisällä äänellä tietysti. jätkä sanoi siihen, että jos minulle vain sopii niin aikoo kyllä nähdä minua paljon jatkossa. poika lähti seuraavana päivänä eli eilen espanjaan ja tekstasimme jotain 4 tuntia ennen hänen koneensa lähtöä. jätkä vaikuttaa minusta todella mukavalta ja haluaisin jatkaa tätä. MUTTA, minua vähän alkoi ahdistamaan pojan lähettämät viestit, sillä melkein jokainen sisälsi sydämen tai "kulta" sanan.. "oot mun oma pieni kulta<3 tulee ikävä:s<3" tällästä siis.

ite olen 17 vuotias tyttö (jätkä saman ikänen), enkä ole ikinä seurustellut. säätöjä on ollu, mutta ne on vaa jotenki aina jääny. yhden- ja kahdenillan juttuja on ollu mutta ei niihin tai säätöihin oo mitää tollasia sydämiä ja hellyydeosoituksia kuulunu!

olen sopinut jätkän kanssa meneväni ensi viikon sunnuntaina hänen luokseen ja olen menossa vaikka pojan käytös vähän ahdistaa.. ajattelin rennosti ilmaista etten ole tottunut tälläiseen. hyvä ajatus? vai pitäisikö huolestua pojan sanoista ja ottaa takapakkia? ainiin, en ole itse laitellut pojalle sydämia tai muuta, ei ole sanonut siitä mitään. onko teillä samanlaisia kokemuksia ja miten niissä toimitte? aika outoa että tapasimme 2 päivää sitten ja nyt jo laittelee sellaisia viestejä.:s onko tälläinen pojalta normaalia, miten pitäisi suhtautua tai tehdä? auttakaa :(

Kommentit (2)

Vierailija

varmaa riippuu ihan millasta tyyppiä olet, itse kyllä menisin ja jos se menis jotenki liian pitkälle nii se sais kuulla kunniansa=) jos ahdistaa liikaa nii ei tulella kannata leikkiä. Ja tosta sydän-jutusta voin sanoa, että mun eräs poikakaveri on lähetellyt sydämmiä ja sanonu kuullaksi joka ikisessä tekstarissa, joten en olis niin varma et tuo sun poika on tosissaan.. voi olla, mutta harvoin ne on..

Vierailija

Oma poikaystäväni on luonteeltaan hellä ja lähettelee jatkuvasti tuollaisia viestejä vielä neljän vuoden yhdessäolon jälkeen. Tuosta jätkästä luulen kyllä että on pillun perässä :S

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat