En tiedä mitä tekisin joten mielipiteitä kehiin..

Vierailija

ELi. Olen seurustellut poikaystäväni kanssa melkein vuoden ja minulle on alkanut tulla ahdistusta ja olo, että pitäisi olla yksin. Noh, pari päivää sitten sanoin poikaystävälleni tämän asian ja että haluan olla yksin, mutta että puhuisimme vielä asiasta myöhemmin.
Sattuipa sitten niin että olin eilen kaverini (joka sattuu olemaan miespuolinen) kanssa baareilemassa. Sain sitten älynväläyksen suudella häntä ja sitä tapahtui useamman kerran. Kumpikin on siis tuntenut vetoa toisiinsa jo pidemmän aikaa..
Ja tänään sitten näin poikaystäväni jolle tunnustin tekoseni, tosin en kertonut kyseessä olevan kaverini. Hän oli ihan ok asian kanssa, mutta sovimme että pitäisimme taukoa. Rakastan häntä, mutta olen ehkä ihastunut kaveriini. Olen loukussa enkä tiedä mitä tekisin :(

Kommentit (3)

Vierailija

No mä oon sitä mieltä, että jos toisen seura ahdistaa niin sillon kannattaa vähintäänkin pitää taukoa.Ei ole reilua ketään kohtaan olla toisen kanssa jos ei ole täysillä jutussä mukana.Sun pitää varmasti tutkia tunteitas myös tota kaveria kohtaan ja miettiä tarkoin kannattaako antaa ystävyyden syventyä ettei sitten käy niin että menee koko ystävyys pilalle.Voimia!!!!

Vierailija

Aika hankala tilanne. Tauko tekee kyllä varmaan hyvää ja siinä saatte kumpikin miettiä omia tunteita rauhassa :) Itellä on ollu toi ahdistusongelma monta kertaa ja monet suhteet on kariutunu sen takia. Myöhemmin kuitenkin oon oppinu, että kannattaa miettiä minkä takia ja mitkä asiat oikeestaan suhteessa ahdistaa. Jos ei mitään erillistä syytä löydy niin itsellä se menee ainakin useimmiten ohi. Koita jaksaa !

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat