Raskaana?

Vierailija

Haluaisin kuulla mielipiteitänne!
Eli,
2viikkoa sitten, olikohan perjantaina (9päivä), harrastimme seksiä poikaystäväni kanssa ilman kondomia ja hän tuli sisälleni(olen syönyt e-pillereitä n.vuoden) ja edellisen pillerin otin perjantaita edeltävänä keskiviikkona (7päivä)eli minulla oli se väliviikko menossa. Lauantaina (10päivä) alkoivat menkat, todella niukat ja kestivät ehkä 2-3päivää, yleensä kestävät melkein koko 5päivää ja ovat aika runsaat.
Ja viikko sitten torstaina (15päivä) minun olisi pitäny ottaa pilleri enkä ole pillereitä vieläkään ottanut.

Nyt minulla on alkanut kuumat aallot ja mahakivut, niinkuin menkkakivut..

Tahtoisin tietää että onko teidän mielestä hyvin todennäköistä että olen raskaana vai pieni todennäköisyys.

Olen kiitollinen jos kertoisitte mielipiteitänne!

Kommentit (5)

Vierailija

Sehän selviää kun teet raskaustestin. Niitähän saa nykyään hyvin varustetuista tavarataloista (esim. citymarket tms) sekä apteekista. Suosittelen testin tekemistä jos raskauden mahdollisuus on niin saat ajoissa tiedon ja aikaa miettiä erilaisia mahdollisuuksia jos testi näyttää että olet raskaana.

Vierailija

Mä käytän Yasminelle-pillereitä, ja niiden selosteessa ainakin lukee että sinä taukoaikanakin voi harrastaa seksiä eikä tarvii pelätä tulevansa raskaaks...siis kun on se 7 pvän tauko niin vaikka menkatkin ois meneillään niin nou hätä jos harrastelee ja mies laukee sisään. Ei ainakaan mulla oo tullu eteen sitä "hups, oonkos siunatussa tilassa..?" kun tän ohjeen mukaan oon toiminu. :D Eri asia jos se tauko venyy pidemmäksi jostain syystä kuin se 7 pvää, koska se suoja on vain sen määrätyn tauon verran. Tämä siis ainoastaan Yasminelle-pillereiden ohjeistuksesta, muista pilsuista en osaa sanoa yhtikäs mtn.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat