Rakkauden osoituksista

Vierailija

Olen seurustellut yli 2v. kaukosuhteessa ja meillä menee hyvin.
Välitän poikaystävästäni todella paljon, mutta en osaa näyttää tunteitani sanoin ja se vaivaa mua. Haluaisin kokoajan sanoa kuinka paljon rakastan häntä, mutta tunteeni näytän teoin mm. suukottelu, halailu yms. koskettelu. Kehun kyllä poikaystävääni paljon.

Miksi en pysty sanomaan että "Rakastan sua"?
Miksi se on niin vaikeaa? Vinkkejä !

Kommentit (3)

Vierailija

Oletko ikinä sanonut rakastavasi häntä? Ensimmäinen kerta on kamala, mutta sen jälkeen helpottaa :)

Mua vituttaa, kun minä olen aina se, joka aloittaa lässytyksen. Tilanne ennen nukkumattia sängyssä, toisen ympärille kietoutuneena, on niin hellä että pakko sanoa, ja sitten aina kaduttaa kun en vain odottanut että mies sanoisi ensin. :D

Vierailija
bad_habit
Mua vituttaa, kun minä olen aina se, joka aloittaa lässytyksen. Tilanne ennen nukkumattia sängyssä, toisen ympärille kietoutuneena, on niin hellä että pakko sanoa, ja sitten aina kaduttaa kun en vain odottanut että mies sanoisi ensin. :D

Samaa vikaa täällä :DD Ei kannata miettiä liikaa että miten se kannattaa sanoo, kyllä ne sanat sieltä omalla painollaan tulee jos oikeasti rakastaa toista :) Ekan kerran jälkeen se on helpompaa jo eikä hellittelylle meinaa loppua tulla :>

Vierailija

Oletko ajatellut osoittavasi rakkautta tekoina?

Luin kerran että rakkautta voi olla vaikka voipaketissa: eräs tyttö oli kerran kirjoittanut voi pakettiin veitsellä, että I LOVE YOU. Seuraavalla kerralla paketissa luki I LOVE YOU TOO.

Olen itse todella tunneihminen ja rakastan sitä tunnetta kun voin ilahduttaa kumppaniani pienillä asioilla. Oli se sitten pieni kirje-tai post it lappu pöydällä jossa toivotetaan hyvää huomenta sydämien kera, tai vaikka itse tehty päivällinen miehen tullessa töistä. Etenkin sysitalvella, oli ihanaa laittaa asuntoomme kynttilöitä ja ruoka tuoksui eteiseen asti mieheni tullessa kotiin rankan työpäivän jälkeen.

Ollessamme vielä muutama vuosi sitten kaukosuhteessa, piilon post-it lappuja ja piilotin ne ympäri asuntoa. Kahvipussiin, ulkotakin taskuun, tyynyn alle, lempi cd kotelon sisään... Eikä niissä lukenut kuin olet ihana, olet tärkeä, olet rakas, olet ajatuksissa jne jne. Silti moinen pieni huomionosoitus piristi miestäni erossa ollessamme.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat