Kulmien kestovärjäys

Vierailija

Elikkäs, onko kellään kokemusta tai muuten vaan tietoa tästä kulmakarvojen kestovärjäyksestä:
1.Kuka tekee (muu kuin kosmetologi)?
2.Paljonko maksaa?
3.Millainen lopputulos eli näyttääkö luonnolliselta vai paistaako kilometrin päähän että kulmille on jotain "operaatiota" tehty?
4.Kauanko tämä väri pysyy/kuinka usein tarvii käydä uudelleen värjäämässä?

Itse oon tähän asti piirtäny kulmakynällä kulmakarvat enemmän näkyviin, mutta oon harkinnu tätä värjäystä kun ei aina jaksais kulmiaan taiteilla. Kotivärjäyksiä en edes harkitse, oon sen verran arka että pelkään pilaavani kulmakarvani lopullisesti! :D

Sorry jos tästä aiheesta on jo keskustelua pystyssä, en ainakaan nopeesti selaamalla huomannu että ois ollu... :)

Kommentit (5)

Vierailija

Kaveri on parturi, ja se on ainaki ihmisten kulmia värjäilly.. En sit tiä että harrastaako muut parturit tätä kumien värjäystä, kun vielä ei ole itellä ollu tarvetta kysellä :)Ehkä sitten jos astun armeijan leiviin kestovärjäys vois alkaa kiinnostaan..

Joo olipas taas hyödyllinen viesti multa.

Vierailija

1. melkein kaikki kampaajat tekee, kaupasta saa värejä joilla voi tehdä itsekin, eikä ole vaikeaa.

2.oisko kampaajalla hinta 5-15e

3.näyttää erttäin luonnolliselta jos väri on valittu oikein.

4.väri alkaa haalistua ja lähtee pois huomaamatta kestää n.4-6vk.

Itsekin kampaajana paljon kulmia värjänneenä suosittelen:D

Vierailija

Ok, kiitos! :) Toi kuulosti hyvältä että se väri lähtee haalistumalla ja huomaamatta, ettei sit näytä täydeltä pelleltä niitten kulmiensa kanssa kun alkaa väri pettään... :D

Vierailija

1. Kampaajat, mutta itse käyn kosmetologilla, suosittelen. En käyttäis kotivärjäyksiä

2.Otan kulmien värjäyksen ja muotoilun, n.20e muotoilussa otetaan vahalla ja pinseteillä

3.Millainen lopputulos eli näyttääkö luonnolliselta vai paistaako kilometrin päähän että kulmille on jotain "operaatiota" tehty? Ei ainakaan itselläni, kosmetologini on todella taitava. Kulmat ovat luonnolliset ja saan paljon kehuja :)

4.n. 6 viikon välein, voi pysyä vähän kauemmin. Tottakai auringossa haalenee kesällä vähäsen. :)

Vierailija

Väri helposti tarttuu hieman myös ihoon, mutta se lähtee ihosta jo parin päivän sisällä..

Kosmetologeilla se maksaa yleensä 6-15e eli aikalailla samaa luokkaa kuin kampaajalla.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat