Totuuksia sinusta

Vierailija

Minua pyydettiin pelaamaan totuuspeliä, jossa kumpikin/kaikki osanottaja/osanottajat kertovat vuorotellen totuuksia itsestään, mieluiten sellaisia, joita muut eivät tiedä. Oma vuoroni tuli, enkä keksinyt mitään kerrottavaa. :D
Olisi hauska kuulla, mitä te kertoisitte kyseisessä pelissä. Saa laittaa ihan listana.
:)

Sivut

Kommentit (25)

Vierailija

En ole koskaan harrastanut seksiä

En pidä kissoista - ne ovat jotenkin... epäluotettavia :)

Kun minulta kysytään, onko hiusteni kaunis vaalea väri omani, vastaan: "Kyllä se minun on, olen maksanut siitä."

Aamu alkaa kaakaolla - aina.

En hyppäisi benjiä. Laskuvarjohyppy sen sijaa on ihan toinen asia, sen voisin käydä kokeilemassa.

En osaa listata sataa asiaa, jotka haluaisin tehdä, ennen kuin kuolen

Osaan kertoa ruokahaluni perusteella, milloin ovuloin.

Olen huono vieressänukkuja - tai sitten kanssanukkujani ovat olleet vääriä :D Kuitenkin nautin kaksin nukkumisesta.

Ja se perinteinen: en osaa vaihtaa auton rengasta. :D

Vierailija

Inhoan kaikkia maksaa sisältäviä ruokia, esim. maksalaatikkoa ja maksakastiketta. En voi sietää maksan syömistä niin sanon kaikille, mutta silti käytän leivän päällä hyvinkin usein maksamakkaraa. Siinä on kyllä yksi asia jota hyvin harva tietää :D

Anuski
Seuraa 
Liittynyt12.10.2010

- Usein kerron valkoisia valheita hyvillekin ystäville, jos en vaan ole tietyllä tuulella johonkin asiaan. Esim. jos en jaksa jutella just sillon (oli kyseessä vaikka paras ystävä) sanon et pitää mennä, on jotain tärkeää tekemistä

- Päällisin puolin voin vaikuttaa et luotan jokaiseen vastaan tulijaan (kerron joskus aika arkojaki asioita vaikka kenelle), mutta oikeasti en luota oikeastaan kehenkään.

- Sinkkuna, sanon aina kaikille ettei miestä mihinkään tarvii (osaan aika paljon myös "miehen" hommia), mutta oikeasti kaipaan miestä, jonka kainaloon käpertyä iltaisin.

Vierailija

-Kerron yleensä valheita asioista, jotta pääsisin helpommalla, eikä syntyisi kauheata soppaa
-Osaan järjestää ihmissuhde-draamoja tahtomattani
-Olen huono valehteleen
-Luen salaa poikaystävän tekstiviestejä
-Oon kauhean mustasukkanen!

tässä joitaki!

Vierailija

- Olen näpistänyt pienenä kioskista.
- Sanon aina etten tahdo seurustella, ettei miehiä mihinkään tarvi, mut olishan se kiva jonkun vierestä herätä aamuisin.
- Päässäni pyörii usein seksi, joka alkaa pikkuhiljaa ketuttamaan..
- Jos juon viinaan, ollaan kaveriporukas tehty esim boolia, kaikki naiset itkee kuinka väkevää se on, olen todella harvoin maistanut jonkun boolin läpi viinan. Muut jos juo minun juomia, he saattavat vedet silmissä mennä juomaan hanasta vettä ja ihmettelevät suuresti miksi juon semmoisia litkuja.. Mutta ku ei maistu ni ei maistu. Mutta välillä heitän itsekkin että "no onhan tämä liian väkevää muitten naisten mukana.."

Täähän on hauska leikki!

Vierailija

Käytän erittäin harvoin seksikkäitä alusvaatteita. Mummopöksyt on mukavat!

Minun on aina pakko pedata sänky ennen ulos lähtöä. Näitä pakkomielteitä on useampikin..

Juttelen kissoilleni niitä näitä.

Rakastan siivoamista ja tykkään joskus jopa tiskaamisesta :0

En ole koskaan ymmärtänyt mitä muut tytöt näkee Hunkseissa. Pidän luonnollisista miehistä (karvoja saa olla :D)

Tykään matematiikasta ja olen siinä hyvä.

Olen maailman huonoin lapsenvahti. En vaan osaa olla luonnollisesti lasten kanssa. En ole koskaan ollut erityisen lapsirakas.

Esitän joskus tyhmempää kuin mitä olen.

paleface
Seuraa 
Liittynyt23.8.2010

Hmmm... Tässä hyvä laukoo totuuksia, ku tutut tunnista :D Kai!!!

* Olen ihastunut useaan mieheen samanaikaisesti

* tykkään enemmän itseäni vanhemmista miehistä kuin ikäisistäni

* olen maannut naapurin miehen kanssa, joka vasta oli eronnut ystävästäni

* olen ollut ihastunut siskoni mieheen

* saan nukuttua paremmin, kun minulla on joku toinen vieressä

* jos kaverini pyytää minua ulos tms. ja itseäni laiskottaa, vastaan että minulla on muuta tekemistä

Vierailija

Oon varastanut kaupasta - vaikkakaan en mitään kauheen isoa mut..
Oon polttanut hasista
Oon vetänyt mielareita alkoholin kanssa
Ahdistun jos joku kertoo tykkäävänsä musta ja en osaa reagoida siihen (mul on varmaa tunnevamma + sitoutumiskammo)
Oon huomionkipee

Vierailija

- olen supermustis, vaikka tiedänkin oikeasti voivani luottaa mieheeni
- minulla on useita erinäisiä pakkomielteitä (liittyen yleisesti kontrollin pitämiseen, siisteyteen..)
- ollessani yksin duunissa olen ihan käsittämättömän laiska.. osaan tosin antaa itsestäni todella ahkeran kuvan, joten mua pidetään ihannetyöntekijänä :D
- nypin joskus huulikarvojani
- en voi sietää mielestäni tyhmiä ihmisiä
- pelkään nukkua yksin

Vierailija

- Rakastan saunoa
- olen harrastanut yhden illan juttuja
- olen addiktoitunut facebookkiin
- en syö aamuisin
- kaikista eniten rakastan mennä sohvalle ja neuloa
- .... eli rakastan neuloa
- en osaa olla vakava :d:d:d

Vierailija

harrastan paljon yhden illan juttuja
käyn baareissa, vaikka olen alaikäinen
tramatisoin välillä asioita, että saisin huomiota
lainaan paljon rahaa, enkä maksa takaisin
haluan seksiä, vaikka olisin juuri saanut
syytän muita, vaikka syy olisi minussa
kerron kaikki asiat 9v. vanhemmalle siskolleni

Vierailija

Minä olen kahden lapsen isä, ja pirun kova kuntoilemaan 5-10 juoksulenkki joka päivä hiihtämisestä en pidä, en käytä minkäänlaisia päihteitä enkä ole rikollinen.

Vierailija

- En ole ikinä ollut sängyssä kuin yhden miehen - nykyisen avopuolisoni - kanssa
- En ole ikinä varastanut tai näpistänyt mitään
- En ole ikinä vetänyt ainoatakaan henkosta tupakkaa

- Olen sitä mieltä, että parisuhteessa nainen tekee kaikki muut kotityöt paitsi tekniikkaan liittyvät, kuten koneiden korjaukset ja autonhuollon
- En usko haluavani ikinä lapsia

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat