Cosmosiskot Nyt Apua Ja Mielipiteitä Tästä!

Vierailija

Elikkä On tämmönen mies kenen kanssa ollaan jo pitkään oltu jonkinlaisessa säädössä(n.2 vuotta) Ja nyt muutin hänen kanssa samalle paikkakunnalle ja ollaan puhuttu että haluttaisiin olla yhdessä sovittiin kaikki että; ei saa olla muita,yleisillä paikoilla saa olla hellyydenosoituksia,ei tarvi pitää salassa tai mitään.MUTTA hän sanoi että ei halua sanoa olevansa seurustelu suhteessa,mutta tämähän on kuin seurustelua koska ei olla muiden kanssa tai mitään? Kyseinen mies on seurustellut viimeeksi 3 vuotta sitten ja se on ainut hänen seurustelusuhteensa koko elämänsä aikana,voiko kyse olla sitoutumiskammosta,tai jostain että sana seurustelu kajahtaa vaan niin pahasti hänen korvaansa?

Kommentit (6)

Vierailija

Oletko jutellut miehen kanssa asiasta? Kysyny suoraan, että minkä takia hän ei suostu asiaa muille kertomaan.
Sillä jos kyse on sistoutumiskammosta tai jostain sen tapasesta, on tärkeää, että puhutte siitä yhdessä tai että mies yleensäkin pystyy puhumaan asiasta kanssasi. Jos hän ei asiasta pysty puhumaan, se osoittaa, että taustalla on jokin arka menneisyyden asia jota hän ei ole valmis kanssasi jakamaan.

Vierailija

Ehkä hän vain haluaa edetä hitaasti (vaikka olisittekin 'säätäneet' 2 vuotta jo).. Koska latelitte säännöt vasta nyt, hän haluaa ensin totutella niihin..
Sanoisin että edetkää näillä säännöillä ja katso vasta myöhemmin josko mies haluaa varsinaisesti seurustella

Vierailija

eiku hän on siis nimenomaa sanonu että ei tarvi pitää salassa ja saa kertoa kavereille,perheelle yms ja näin. ja oon kysyny ja se sano ettei itsekkää sitä tiiä,mut moni muukin on kuulemma ihmetellyt asiaa. En vaa tajua.

Vierailija

Onko teillän molemmilla nyt sama mielikuva tästä "ei saa olla muita" säännöstä?
Ei muita petikavereita, ei muita kenen kanssa flirttailla? ei muita säätöjä jne.?

Ekaksi tulee mieleen miksi mies ei halua sanoa seurustelevan:
Ei halua sulkea pois muita ehdokkaita.
Toiseksi: Ei halua aiheuttaa kohua suvun/kavereiden kesken.
Kolmanneksi: Ei halua mitään vakavaa suhdetta.

Vierailija

Tapailen poikaa joka ei halua seurustella. Se mitä meillä on, on seurustelua ilman seurustelu-sanaa. Alunperin näin, koska pojan kokemuksen mukaan hyvin menevä juttu muuttuu helvetiksi heti kun aletaan puhua seurustelusta. Olen huomannut että monilla miehillä on sama ongelma. Mutta kyllä se siitä jossain vaiheessa..
Aluksi ihemttelin sitä ja asia vaivasi mua, mutta ei enään. Nyt hän haluaisi seurustella, mutta mä olen tyytyväinen näin :)

Vierailija

musta tuntuu et voi kyl olla jonkunlainen sitoutumis kammo.. jos oli jottenki paha se edellinen suhde?
Ootko jutellu asiasta ja kysyny häneltä?

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat