Miten päästää irti

Vierailija

Muutin viime syksynä uudelle paikkakunnalle ja tapasin minua yli 10 vuotta vanhemman miehen. Ystvystyimme nopeasti ja pian kuvioihin tuli yhteiset sauna illat miehen luona, seksi sekä muu ajanvietto.
Elelimme kuin pariskunta jossakin määrin koko talven ja kevään, vaikka jatkuvasti vakuuttelimme toisillemme, että emme seurustele emmekä ala.
Kevään tullen aloin etsiä uutta asuntoa ja lopulta kävi niin että muutin paritaloon, jossa tämä mies asuu toisessa päädyssä.
Pian muuton jälkeen lähdin töiden perässä n. 100 km päähän asuinpaikkakunnastani. Tarkoitukseni on olla pois kotoa syksyyn asti.
Keväällä tämä suhde mieheen alkoi jossakin määrin ahdistamaan minua. Ikäero tuntuu liian suurelta minulle, jonka takia en halua alkaa seurustelemaan miehen kanssa. Lisäksi sisälläni on muutenkin tunne, että tämä mies ei ole kuitenkaan juuri SE kenen kanssa haluaisin loppuelämäni viettää ja perustaa perheen.
Jotakin puuttuu, en tiedä mitä, mutta kumppania loppuelämäkseni en tästä miehestä halua, tuntuu etten tule olemaan täysin onnellinen hänen kanssaan vaikka äärettömän hyvin tulemme toimeen keskenämme ja molemmista on mukava viettää aikaa toistemme seurassa.
Päädyin keväällä lähtemään pois osittain siksi, että pääsisin irti näin läheisestä suhteesta mieheen. Soittelemme kuitenkin useaan kertaan päivittäin edelleen ja olen käynyt satunnaisesti kotonani kesän aikana aina uskotellen itselleni aina jonkin syyn miksi pitää käydä, vaikka pohjimmainen syy on tämä mies, on ikävä ja haluan nähdä hänet.
Tiedän, että niin kauan kun mies on näin vahvasti päivittäin mielessäni, häntä pitää käydä tapaamassa sekä viettää aikaa hänen kanssaan mahdollisuuteni löytää se herra oikea pienenee :(
Kiintymykseeni varmasti vaikuttaa se, että ennen miehen tapaamista olin ollut sinkku usean vuoden. Miehiä kyllä riitti seksiin aina ja mahdollisuuksia parisuhteisiinkin oli mutta kukaan ei kiinnostanut minua kuitenkaan niin paljoa kuin tämä mies. Ehkä pelkään jääväni taas pitkäksi aikaa yksin tai jotain...
Mies tuntuu olevan myös hyvin kiintynyt minuun ja jollakin tavalla olen hänelle tällä hetkellä ainoa henkilö, jolle hän voi ja haluaa puhua omista huolistaan ja murheistaan joita hänellä on kuluneen talven, kevään ja kesän aikana ollut jonkin verran.
Mies on sanonut ettei halua alkaa seurustelemaan kanssani, koska ei halua "pilata" nuoren tytön elämää, koska on itse niin paljon vanhempi.
Syksy pelottaa minua, haluaisin elää itsenäistä elämää, ilman että olen "kiinni" tässä miehessä ajatuksissani ja toimissani. Miten ottaa etäisyyttä ja ennen kaikkea säilyttää se tietty etäisyys syksyllä kun palaan kotiin?

Kommentit (0)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat