Pidennykset pilalla!

Vierailija

Tilasin rapunzel of swedenistä pidennykset piti olla aitoa hiusta yms! Mutta kun laitoin hiukset päähän,olivat ne jo ekan pesun jälkeen _kamalassa_ kunnossa! Ja tilasin vielä rapunzel of swedenistä hiuksiin sopivat pesu ja hoito aineet! Olisiko nyt vinkkejä että miten saisin tukan taas hyväksi? Olen kokeillut kaikkia hoito aineita mutta mikään ei tunnu olevan hyvä: ( En raskisi ostaa kokonaan uutta tukkaa,enkä mitään kalliita aineitakaan! Jos vaikka tiedätte jotkut hyvät shampoot ja hoito aineet niin olisin toosi kiitollinen ja supersuper ilonen jos saisin mun tukan taas kiiltämäään!:--)

Kommentit (13)

Vierailija

Näin kampaajana voisin vaan sanoa, että jos haluaa ostaa halpaa ja hyvää, niin valitettavasti joudut ostamaan kaksi tuotetta.

Simplyn pidennyksiä itse suosin ja suosittelen, onhan se hinta suhteellisen korkeahko mutta saat vastinetta rahoillesi.

Kaupan aineilla saat taatusti mitkä tahansa pidennykset pilalle, kannattaa marssia lähimpään kampaamoon ja kysellä sieltä tuotteita, tosin jos et ole valmis sijoittamaan kunnollisiin ja ennenkaikkea toimiviin tuotteisiin, niin ehkä kannattaa unohtaa koko juttu.

Muistat kai pitää pesuvälin riittävän pitkänä, ettet joka päivä pese hiuksia? Entä millasta harjaa käytät?

Syväpuhdistavia ja rakennepaikkaavia tuotteita ei tulis koskaan käyttää pidennyksiin, ei myöskään tuuheuttavia.

En tiedä millasia noi Rapunzelin tuotteet on, joten niiden kunnollisuudesta tai kunnottomuudesta en oikein voi sanoa juuta enkä jaata.

Jotkut hiukset on vaan yksinkertasesti huonokuntosempia kuin toiset, vaikka niistä lupailtaisiin mitä.

Vierailija

Silkysexy hairin tuote linjaan suosittelen tutustumaan!

must: hoitsikka ja silkkitipat <3 mm.

niin mitkä pidennykset sulla on? microt, sinetit, teipit? liimat?
Onko tekotapa ollut oikea? oletko hoitanut oikein? letittänyt yöksi? harjannut ennen pesua jne.?

Usein meinaan syy ei löydytkään itse hiuksista vaan jostain viellä lähempää.

Vierailija

Mulla on sinetit! olen kyllä letittänyt yöksi,harjannut ennen pesua yms. Enkä ainakaan olisi huomannut että olisin tehnyt jotain väärin hoidossa: (

Vierailija

No voi harmi, mutta tota sexyhairia löytyy kampaamoista kannatta varmaan ihan googlettaa. :) kauhean monissa liikkeissä sitä ei mun mielestä ole.

Googleta silkysexy hair (oma paikka kuntasi) :D putelit tais maksaa 18,50 ja tipat 24? Toivottavasti en kauheesti valehtele :)

Vierailija

Mulla oli vasta kaverilla käynyt samallailla. Se tilas kans tuolta Rapunzelilta sinettipidennykset. Ne oli jo sillon ku tulivat nii latvasta vähän hamppuset/kuivat ja ensimmäisen pesun jälkeen kuulemma ihan hampussa, ja hänellä oli ihan pidennyksille tarkotetut tuotteet. Ihme juttu, itse en oo tuolta tilannut mitään.

Kannattaa varmaan laittaa Rapunzelille palautetta niistä?

Omasta kokemuksesta voin sanoa, että halvallakin voi saada hyvää. Tilasin omat klipsipidennykset Hairtradelta, hintaa oli vähä päällen 70e postikuluineen ja hyvät ovat olleet. Suomessa järettömät kiskurihinnat näisä pidennyksissä.

Vierailija

Itselläni on kokemusta kahdesta eri merkistä (teippi)pidennyksiä. Molemmat ovat 100% aito hiusta, mutta ero on kuin yössä ja päivässä. Joten, laadusta on vain pakko maksaa.

Ensimmäiset pidennykset olivat aina takussa, niitä sai harjata 10min välein, tukka oli kuivaa ja rastottui. Hyihyi yök. Pidin niitä varmaan kaksi viikkoa.

Toinen pidennyssatsi on ollut päässä nyt vuoden ja 4kk, edelleen hyvässä kunnossa eikä kukaan ikinä arvaa että minulla on pidennykset. Hiuksia on tänä aikana leikattu n. 2cm. Hoidan hiuksia pidennyshiusten hoitoon tarkoitetuilla tuotteilla, mutta muuten elän ihan normaalisti. En yleensä jaksa harjata hiuksia ennen pesua, enkä lita yöksi kiinni. Ihan hyvässä kunnossa on pysynyt.

Vierailija

Moikka!
Mulla on ollu kaveri parturi-kampaaja koulussa(amiksessa) ja siellä harjoiteltiin pidennysten laittoa yms. Kaveri, joka siellä koulussa oli, tilasi itse vahingossa jotkut halvat, ei niin laadukkaat pidennykset netistä. Pidennykset meni myös pilalle tosi nopeasti. Koulussa kaveri jutteli opettajan kanssa ja opettaja oli antanut vinkin, että jos laittaa huuhteluainetta(siis ihan sitä samaa mitä vaatteisiin) tulee hiuksista taas ihanan pehmeät. Kaveri teki niin ja se toimi! Itsekkin olen laittanut huhteluainetta omiin pidennyksiini kerran ja niistä tuli tosi siloiset ja pehmeät. Omissa pidennyksissäni en huomannut niin selvää eroa, sillä omani ovat hyvää laatua. Mutta kaverin pidennykset ovat kuin uudet!!! Kannattaa kokeilla. Kuulostaa epäilyttävälle, mutta mun kaverilla se ainakin toimi!
Eli siis sekoitat veteen huuhteluainetta(runsaasti vaan) ja laitat pidennykset sinne lillumaan muutamaksi tunniksi.

Vierailija

Tilasin Ebaysta Kiinasta clip on - aitohiusta, todella halvalla sain
ja olin yllättynyt laadusta. Siskoni sai vähän huonompilaatuista hiusta mutta
omalle kohdalleni sattui kyllä hyvä erä, olen pessyt klipsit noin 6 kertaa,
suoristanut usein ja kihartanut ym mutta ovat silti hyvännäköiset. Pesuun
olen käyttänyt suoristavaa hoitoainetta.

Vierailija

Minulla on Cypershopista tilatut aitoa hiusta olevat jatkot, ja ovat yllättävän kauaa pysyneet hyvänä.. Siskoni tilasi jatkot Rapunzelilta ja ne olivat jo parin päivän päästä aivan takkuuntuvat ja huono kuntoiset.. Itse en kovin kummoisesti näitä jatkojani hoida, pesen päivittäin vaikka sitä ei suositella (?) ja en aina jaksa harjata ennen suihkuun menoa.. :D

Vierailija

Halvalla ei voi saada hyvää? Hmm.. Itse tilasin netistä kokopään klipsipidennykset 24€ ja ovat kestäneet sen puoli vuotta (olen leikannut latvoja n. 3cm kun ovat kuivahtaneet mikä on täysin normaalia aidossa hiuksessa) (: käytän Bonacuren normaalia värishampoota, Elvitalin hoitoainetta kuiville hiuksille ja Bonacuren kosteuttavaa hoitoainesprayta.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat