Säännöt hukassa..

Vierailija

Jätin naikkoseni pari kuukautta sitten suhteellisen pitkän suhteen jälkeen, koska en enää jaksanut sitä vitutusta, kun hän ei kyennyt tapaamaan minua 3 kuukauteen, koska olin vihainen, eikä hän uskaltanut itkeä minun seurassani (monet kerrat olen ollut lohduttajana) ja tästä syystä pienistä puroista kasvoi tulviva joki. Noh, hetki jos toinenkin meni messengerissä jutellessa niitä näitä ja hetken päästä hän kysyi jos voisimme olla ystäviä, koska hän tarvitsee henkilöä jolle puhua ja olin jo lupautunut aiemmin hänen tukihenkilökseen terapiaa varten. Menin sitten suostumaan tuohon, kun taustalla ei kuitenkaan ollut mitään pettämistä.

Okei, tässä vaiheessa olimme ystäviä ja juttelimme jo enemmän kuin tuon eron jälkeen ja aikaa taas kului. Hän kysyi voisimmeko yrittää uudestaan, koska hän vieläkin rakastaa ja ikävöi minua. Mietin asiaa ja suostuin, tosin pienillä reunaehdoilla, koska halusin turvata oman mielenrauhani. Nyt olemme ~kuukauden olleet taas yhdessä, MUTTA.

En ole koko aikana nähnyt häntä, enkä puhunut puhelimessa, ainostaan tekstareilla (jos hän jaksaa vastata) tai messengerin välityksellä. Hän alkoi tekemään koulukavereidensa kanssa päivittäin kaikkea, jotta saa muuta ajateltavaa minusta, sekä asiasta jonka takia käy terapiassa. Ei siinä mitään, ihan hyvä, että toisella on omakin elämä, mutta aina kun hän pääsee kotiinsa, hän valittaa minulle pääkivustaan, mahakivustaan, menkoistaan ym.. ja toteaa olevansa ihan voimaton.
Syy, miksi itse taas ärsyynnyn on se, että hänen tapaamiseen pitäisi varata aika vähintään 2 viikkoa aikaisemmin (siltä tuntuu) ja minun pitää olla aktiivisempi osapuoli tuon tapaamisen järjestämisessä.

Alunperin minua alkoi vituttamaan juuri se, kun jouduin 3 kuukautta vonkaamaan tapaamista, jotka peruuntuivat aina seuraaviin syihin: Väsymys, kyyneleet kun näkee minut, päänsärky, mahakipu, menkat. (Eli samat oireet, joita on kun kavereiden kanssa hengaa, mutta minua ei voi nähdä) Koskaan tuon 3 kuukauden aikana ei hän ehdottanut mitään muuta vaihtoehtoa, vaan ampui tylysti kaikki omat ehdotukseni alas vasta sinä päivänä, kun olisi pitänyt nähdä ja silloinkin pari-kolme tuntia aiemmin.

Nykyään, kun hän edelleen viettää kaiken vapaa-aikansa kavereidensa kanssa rannalla, hän ei pidä kännykkäänsä päällä tai äänellisellä. Se on varsin vittumaista yrittää pitää parisuhdetta yllä, kun toinen vastaa puheluihin tai tekstareihin yli 10 tunnin viiveellä valehtelematta. (Okei, myönnetään, joskus tekstareihin saa vastauksen jo 5 tunnin sisällä) Otetaan esimerkki tältä viikolta: Hän oli menossa kavereidensa kanssa grillaamaan (miehiä myös mukana) ja kun kysyin hyvissä ajoin aamupäivällä, voinko tulla mukaan, hän vastasi "en tiedä, pitää kysyä työpäivän jälkeen muilta". Töistä hän pääsi yli 6 tuntia sitten, jotten ehkä kyseessä on vain "pieni" unohdus. Onnekseni osaan tulkita hänen viestejään jo niin hyvin, että tiesin tuon tarkoittavan "en halua sua sinne, eikä mua kiinnosta vittuakaan vastata sulle asiasta" ja vastaavasti jos hän sanoo olevansa väsynyt, mutta varmaankin menevän työpäivän jälkeen lintsille kavereidensa kanssa (miehiä mukana), niin se taas tulkitaan "totta kai menen sinne", eikä varmistusta tule, kuin vasta puolen yön aikoihin.

Tässä vaiheessa tietysti voisi viimeistään kysyä, enkö ymmärrä yskää? Olemme juuri palanneet yhteen, enkä käytä ihmisiä pelinappulana, joten en itse aio vielä uusia omia peliliikkeitäni. Eikä hän ole mikään pleijeri, jolla olisi 1 mies jokaiselle sormelle. Joten voisiko arvoisat foorumin käyttäjät kertoa minulle pelisäännöt tähän peliin, jotta osaisin itsekin pelata?

Kommentit (8)

Vierailija

Onko tämä kyseinen henkilö sitten oikeasti tuon kaiken arvoinen ? Sitä kannattaisi kyllä ehkä sinun tapauksessasi miettiä kahteenkin kertaan, ja vakavasti.... Ainakin ite tuommoisessa tilanteessa miettisin hyvin tarkkaan. Mun mielestä tommosten perässä ei kauheen pitkää aikaa kannattais roikkua, jos hänkään ei suhteenne eteenmitään tee...?

Mutta tämä toki vain minun mielipiteeni asiasta, kannattaisi varmaan kuitenkin nyt yrittää järjestää se tapaaminen ja sitten puhua kunnolla asiat selviksi yhdellä kerralla.

Vierailija

no johan pomppas, mikä se sellainen suhde on jossa ei tavata toista? voiko sitä edes laskea seurusteluksi? jos tyttö vielä ehdotti yhteen palaamista ja sinä olit se suostuva osapuoli niin mikä hitto sitä tyttöä vaivaa? itse olen sitä mieltä että jos saa aina odottaa toista tai toisen vastausta tai tapaamista jne niin siinä ei ole järkeä. suhteen täytyy olla tasapainossa ja monelmpien haluta edes vähän samoja asioita.

sanoisin että tämä tyttö on keksinyt ihan oman pelin johon ei ole sääntöjä...

Vierailija

Enpä ymmärrä mikä tyttöä vaivaa. Hän kumminkin halusi palata yhteen, mutta ei halua nähdä. Joten ehkä sinuna miettisin, oletko vain olemassa sitä varten, että hänellä on joku? Itse en tuollaista jaksaisi paria vkoa kauempaa, lopettaisin yhteydenpidon ja jatkaisin omaa elämääni. En tiedä miksi hän käy terapiassa, mutta tekisin kyllä selväksi toiselle, vaikka hänen menneisyytensä olisi kuinka vaikea, että en itse ole myöskään pelinappula. Mieti tarvitsetko itse ihmistä, joka aiheuttaa sinulle vain pään vaivaa?

Vierailija

Sanaton: "Onko tämä kyseinen henkilö sitten oikeasti tuon kaiken arvoinen ?"
-> mietin ihan samaa.

Toisekseen, suhde tuskin tulee tuosta muuttumaan, joten pystytkö näkemään teille yhteistä tulevaisuutta? Avioliittoa, lapsia? Kertomasi perusteella mun on ainakaan vähän vaikeaa uskoa, että siitä tulisi ikinä mitään. Siks kannattaiskin ehkä miettiä tuollaisen naisen lopullista jättämistä... Odota, että löydät naisen, joka todella haluaa panostaa suhteeseen ja joka rakastaa sua.

En tiedä luinko tekstisi huonosti, mutta mielestäni et missään vaiheessa sanonut rakastavasi nykyistä naistasi... Siinäkin on ehkä miettimisen aihetta.

Vierailija

Ihan lyhykäisyydessään: parisuhteeseen tarvitaan kaksi osapuolta. Tekstisi perusteella teidän "suhteessanne" toimii nyt sinä ja vain sinä yksin. Viimeistään tässä vaiheessa sun olisi aika alkaa ajatella omaa parastas ja lopettaa toisen heittopussina oleminen.

Tsemppiä!

Vierailija

Itellä oli vähän samantyyppinen tilanne poikaystävän (nykyisin ex) kanssa.. Tuntu että piti itte järjestää kaikki tapaamiset ja kysyä käykö sillon ja tällön ja vaikka sovittiinkin vaikka että tulee mun luokse päivällä ni eiköhän se kaikista mahdollisista syistä venähtäny yömyöhään. Viesteihin ei voinu ikinä vastata ajoissa, kaikkea sai odottaa. Ja kyllähän niitä viestejä sitte tuli että on ikävä jne mutta ei koskaan saanut aikaseks että tekis asialle jotain, esim ehdottais että nähtäis. Niinhä siinä sitte kävi että kyllästyin tollaseen pelleilyyn ja päätin pistää poikki, ei jaksa yrittää väkisin kun toisesta ei saa mitään irti.. Ei siitä sitte koskaan oikeen saanu selkoa että mitähän se toinen oikeen meinas vaikka suoraankin kysyin. Mitään pelisääntöjä en siis ainakaa osaa kertoa koska itekkin oon pihalla :D Mut ei kannata jäädä toisen pompoteltavaks ku parempaakin on varmasti tarjolla :)

Vierailija

kuulostaa kyllä tosiaan pahasti siltä että tyttö aluaa vai pitää sinua hihnaqssaan, jos nyt joskus sattuisi sinua tarvitsemaan olemaan henkisenä lohtua. suosittelisin katkaisemaan välit tyttöön kokonaan, jätä itse vastailematta puheluihin/ viesteihin ja etsi itsellesi tyttö joka välittää sinusta, sen tunnistaa yleensä siitä että tyttö myös tahtoo olla sinun seurassasi...onnea koitokselle :)

Vierailija

Ohhoh,ompa aika mielenkiintosen kuulonen parisuhde. Saako kysyä,että minkä ikäsiä ootte? Kuulostaa aika "teinitouhulta", ettei voi nähdä toista, vaikka seurustellaan. Parempi laittaa peli poikki. tsemppiä sinne!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat