Lahjaideoita kaivataan

Vierailija

Kaveripoikani täyttää ensiviikolla 20, hän asuu Oulun lähellä ja minä toisella puolella Suomea. Eli synttärilahja tulee olla jotakin postissa lähetettävää. Jos olisi talvi, olisin leiponut hänelle kakun lahjaksi ja lähettänyt sen mutta tässä kuumuudessa se kakku ei jää henkiin.

Ideoita?

Onko omituista jos kaveripojalle ostaisi korun, jossa on laatta, jossa lukee hänen nimi ja toisella puolella päivämäärä jollon on saanu sen ja keneltä? Onko tämä teidän mielestä liian romanttinen?

Kommentit (4)

Vierailija

Aika hyvä kaveripoika, jos toiselle puolelle suomeakin lähetät lahjan.. ;) Mutta tuo laatta on tosi söpö lahja poikaystävälle. Mun mielest se on ehkä vähän liian intiimi lahja jos kyseessä on todella vain kaveripoika. Jos lahjan ei tarvii olla mitenkään hirveen iso, niin voisithan askarrella vaan tosi hienon kortin. Esim. prässätä jonkin kesän kukan/kukkia ja kehitellä sen ympärille jotain :) Mut joo, oon tosi surkee kyl keksii lahjoja, et ei must oikeen oo neuvoomaan :D

Vierailija

itsehän parhaiten tiedät minkälainen kaverisuhde teillä on, onko se liian romanttinen,ymmärtääkö kaveripoika sen oikein.
jos kaverisuhde on todella hyvä niin mielestäni ei ole liikaa.

ja noihin ideoihin...hmm... Joku kuva teistä ja se kauniisiin kehyksiin?
tai kuvakooste teistä tai pojan elämästä siihen asti että täytti 20.
mitä hän harrastaa ? Joku harrastukseen liittyvä juttu kenties lahjaksi,semmoisesta luulisi ainakin pitävän. :)

toivottavasti oli jotain apua :)

Vierailija

Itse olen suositellut jätkille lahjoiksi paksua nominationia jossa on esimerkiksi 1 erikoinen pala joka muistuttaa häntä itsestään tai sinusta, meinaan hinta ei ole paha ainakaan ja se on ainakin persoonallinen! Voi olla, ettei itse kuitenkaan suosi nominationia, mutta olen tyytyväisesti sivuuttanut inhopuheet, koska tästä saa aina omannäköisen! Myös erilaiset tuoksut/hajuvedet on hyvä idea, miehekkäät ranne/kaulakorut jnejne..

Vierailija

Kaikki tietysti riippuu vähän pojan kiinnostuksen kohteista. Ja siitä kuinka paljon olet valmis laittamaan rahaa lahjaan. Helppo joskaan ei kovin nopea lahja, on esimerkiksi ostaa muistitikku koneelle, johon olet liittänyt esim. hänen lempibiisejään, kuvia hänestä ja kavereistaan..? Jos omistat hänestä kuvia siis.

Toisaalta, jos hän tykkää lukea, voisit ostaa ehkä jonkun pokkarin? Tai jos pitää sarjakuvista, niin ostaa hänelle sarjakuvaopuksen, josta löytyy pojan lempparisarjakuvia?

Leffat ja levyt ovat myös varma valinta, jos tietää, mistä toinen pitää. Pistät postiin menevän äksönileffan ja poppareita mukaan, niin varmasti tykkää! Vaatteetkin ovat ihan jees, mutta tässäkin tietysti vaatekoko ja -maku ratkaisee.

Toivottavasti vähän ees auttoi! :>

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat