Problem!

Vierailija

Kommentit (13)

Vierailija

Kaikillahan on ylä- ja alamäkensä suhteissa. Itse välillä huomaan (tai edellisessä pitkässä suhteessa huomasin), kuinka tunteet katoaa hetkittäin kokonaan. Niinä aikoina saatoin olla hyvinkin tyly ja kylmä ja itsekäs. Nämä ajat meni kuitenkin muutamassa päivässä, viikossa tai kuukaudessa ohi.
Mutta fakta on valitettavasti se, että tuskin meistä kukaan voi tietää mitä avokkisi päässä liikkuu. Voihan meillä joillain olla samanlaisia kokemuksia ja neuvoja mitä tehdä. Vaikea tilanne, kun haluaisin neuvoa keskustelemaan, mutta kun sekin jo on tehty.
Epäilet kumppanillasi olevan toinen suhde? Viittaako tähän mikään muu, kuin kylmä asenne? Itse "sala" suhteeni aikana muutuin kylmemmäksi, koska tajusin oman kumppanini olevan paljon huonompi kuin sen hetkinen satunnainen seuralaiseni. Mutta tätäkään on vaikea sanoa, jos kumppanillasi on toinen suhde. Joskus ihmiset salasuhteen aikana muuttuvat huomaavaisemmiksi peittääkseen toisen suhteen.

Tsemppiä!

Vierailija

Mun mielestä toi sun tilanne kuulostaa nyt erittäin vaaralliselta ja kyseenalaiselta. Usein suhde narsistin tai väkivaltaisen ihmisen kanssa on tuon oloinen ennen kuin hän oikeasti alkaa olla väkivaltainen tai muuten vielä pahempi. Onko hän koskaan käynyt sinuun esim. käsiksi? Kumppani joka rakastaa toista ei mielestäni puhuttele rakastaan kuvaamallasi tavalla, eikä kenenkään joutuisi tulla sellaista kestämään. Mikäli sinulla on uhkaava tai pelottava olo suhteessasi, suosittelen lähtemään siitä vielä kun uskallat, myöhemmin se ei enää ole niin helppoa. En tietenkään tunne kumppaniasi kunnolla, enkä halua tarkoituksella loukata, mutta minusta kuulostaa siltä, kuin kumppanillasi olisi narsistinen luonnehäiriö.

Vierailija

Kuulostaa aika paljon samankaltaiseta kuin itse oon kokenu. Paitsi että syytä ei ole ollut epäillä toistasuhdetta. Puhuttu on ties kuinka monta kertaa ja tuntuu että nyt vasta alkaa tehota (4 ½ vuotta suhdetta takana). Kihlattuni on kertonu että kyse on ollut kahlitun tunteesta. Ootteko keskustellu syystä käytökselle vai ainoastaan ratkaisusta? Yleensä on helpompi alkaa purkamaan asiaa kun tietää syyn käytökselle. Meillä kyse oli raivon sokaisemasta käytöksestä tuo heikkoihin kohtiin iskeminen ja muut. Ite oon ollu riita tilanteessa linjalla et asiasta ei keskustella enempää ennen kuin on raihoittunu.

Vierailija

Mulla oli edellisessä suhteessa sama juttu: mies kohteli mua kuin roskaa, mutta välillä oli tosi ihanaa. Mua satutti niin paljon se että mies ei välillä tuntunut välittävän musta yhtään, mutta rakastin sitä enkä halunnut siksi lopettaa suhdetta. Yhdessä vaiheessa mulla oli kuitenkin jo niin paha olo, että mä yksinkertaisesti päätin että nyt en enää tätä siedä. Mietin hetken ja tulin siihen tulokseen että maailmassa on pakko olla miehiä jotka ei kohtele mua kuin roskaa: nyt mä siis odottelen semmosta miestä kohdalleni, ja oon PALJON onnellisempi tällä hetkellä kuin siinä suhteessa. Vaikka välität miehestäsi, niin älä anna itses kärsiä. Sä voit saada niin paljon parempaa, vaikka et tällä hetkellä ookaan siitä ihan varma. Ymmärrät sen viimeistään sitten kun oot sinkku,että sulla ei enää ookaan niin paha olo kuin suhteen aikana oli!

Vierailija

Miten itsestäsi tuntuu? Onko semmoinen tunne et mennään sun rajojen yli?
Sillon se kannattaa tosiaanki lopettaa jos menee yli ei ratkaisua asiaan ole. Itse ainakin tiiän et nää asiat mistä riidellään ei oo tosiaankaan mun sietokyvyn rajan lähelläkään. Edellisessä suhteessani tuli huomattua et missä ne menee.

Vierailija

miä suosittelen ihan oikeasti; juokse, lujaa, ja toiseen suutaan... jos on jo käyttäytynyt uhkaavasti, voi joku kerta suuttumus mennä liia pitkälle. lopeta suhde, jos tuo ei lopu.

Vierailija

Mun neuvo tohon tilanteeseen olisi kanssa, että lähde nyt kun ei vieläö oo liian myöhäistä. Kuulostaa vähän samantapaiselta, kun mun edellinen suhde. Todellinen narsisti, joka jossain vaiheessa kävi käsiksi, muttei kuitenkaan ikinä lyönyt kunnolla, joten ajattelin aina sinisilmäisesti, ja annoin aina anteeksi. Mies osasi myös kertoa aina oikeat asiat oikeaan aikaan, yritin lähteä suhteesta muutamaan kertaan, mutta käänsi aina pääni edes tajuamattani miten ovelasti sen teki. Rakastin miestä todella, ja luulin oikeasti että hän oli se Mr. Right, mutta väärässä olin. Lopulta tein vaikean päätöksen, ja pysyin siinä vaikka mieli olisi tehnyt laistaa. Se oli yksi elämäni parhaita päätöksiä näin jälkeenpäin ajateltuna. Itsetunto sai suhteesta kovan kolaauksen... Tee fiksuja päätöksiä.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat