Uusia kavereita?

Vierailija

Oon 18v tyttö Etelä-Suomesta ja haluisin saada uusia tuttuja :) Olen sosiaalinen ja tykkään liikunnasta ja esim. shoppaamisesta, bilettämisestä ja kaikista perus tyttöjen jutuista :D Jos täältä löytyis porukkaa jonka kanssa vois vaikka mesessä tutustuu ja nähä joskus :)

Kommentit (3)

Vierailija

Heips, tässä noin 3-kymppinen, mutta ikiteini(?)etsintäkuuluttaa myös uusia kavereita karvoihin katsomatta mieluiten KUOPIO-JYVÄSKYLÄ - akselilta... Mailata saa os.katjakaroliina@yahoo.com!! Harrastuksiani ovat mm.lumilautailu, uinti, rullaluistelu, matkustelu, kirjoittelu, opiskelu, askartelu jne.

Vierailija

Heipsan, Olen 16-tyttö. Kanssa kaipaisin uusia ystäviä. Mesetän mieluisasti. Oon kanssa sosiaalinen ihminen ;) Kaikenlainen juttu seura kelpaa :D

Vierailija

Hakutoiminnolla löytyy useampikin ystävien haku ketju, ne on koottu paikkakunnittain. Keskustelut löytyvät yleisen pulinan puolelta ja ainakin Tampereella ollaan kovastikin aktiivisia.

Eli haulla etsimään, josko löytyisi jo olemassa oleva oman alueen ketju, jos ei niin sellaisen saa toki pistää pystyyn! :) Muutoin jatketaan jo olemassa olevissa ketjuissa, kiitos!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat