Ehkäisypillerit

Vierailija

Hei!
Eräs asia näissä mietyttää, toivottavasti täällä on joku jolla on kokemusta tai tietoa.

Näitähän pitäisi 7pv popsia, jotta 'vaikuttavat' ja ennenkaikkea mahdollisimman samaan aikaan. Määrällisesti olen toiminut ohjeiden mukaan, yli viikko on syöty, mutta todellakin eri kellonaikoihin (välillä aamulla, välillä illalla). Voiko näihin siis vielä luottaa?

Ja tosiaan mitään varmaa tietoa en tarvi, vaan rohkaisua suuntaan tai toiseen. :) Kiitos jo etukäteen!

Kommentit (5)

Vierailija

Moi!
Itse oon käyttäny e-pillereitä 1,5 vuotta enkä oo koskaan kelloa katsonut että milloin otan. Koitan ottaa aina kun herään ja se aika saattaa vaihdella 8-14 välillä :P Kunhan et ota 12 tuntia myöhemmin kuin otit edellisenä päivänä.

Vierailija

Ehkäisyteho heikkenee, jos ei ota samoihin aikoihin. Mitä kauemmin viivästyy, sitä enemmän teho heikkenee joten suosittelen samaa keinoa mikä itselläni on eli jatkuva muisutus kännykässä. Itselläni muistuttaa kello 22 joka ilta.

Vierailija

Kiitos teille.
Okei, yli 12 tunnin eroa ei ole ollut. Ehkä tuo riittää, että ehkäisee edes jollakin tasolla. Jos vielä vaikka viikon söisi samoihin kellonaikoihin niin eiköhän se sitten. Pitää laittaa päivittäinen muistutus puhelimeen!

Vierailija

Olen itse syönyt 2 vuotta pillereitä, ja en todellakaan muista ottaa samaan aikaan joka päivä. Joka päivä kummiskin syön pillerin. ja en ole vielä tän 2 vuoden aikana tullut raskaaksi, vaikka en ottaisikaan joka päivä samana kellon aikana :)

Vierailija

Oletkin postannut jo terveyspuolella olevaan pilleriketjuun, joka on oikea osoite tälläiselle kyselylle. Eli jatketaan siellä, kiitos! :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat