Omituiset kuukauutiset+e-pillerit

Vierailija

Käytän e-pillereitä ja tähän asti kuukautiset on tullu aina samaan aikaaan ja kestäny 4-5 pv. Nyt kuukautiset on kuitenkin jatkunu jo 7pv ja ollu muutenkin tosi oudot.
Aina aikasemmin ku oon alottanu taukoviikon, on menny 4pv ja sitten kuukautiset on alkanu. Tällä kertaa kuukautiset alko heti ensimmäisenä taukopäivänä. Alussa oli vaan ruskeaa niukkaa vuotoa joka kesti päivän, seuraavana päivänä ei oikeastaan mitään ja sitten taas yhtäkkiä kunnon vuotoa. Välissä saatto olla yks päivä ettei tarvinnu suojaa ollenkaan ja taas yhtäkkiä runsasta vuotoa.

Söin näitä kuukautisia ennen 2 liuskaa putkeen (oon tehny niin ennenkin, eikä sillon kuukautisissa ole ollut mitään muutosta.) , mutta keskiviikkona unohdin pillerin ja muistin sen vasta torstaina myöhään illalla, kun olin ottamassa torstain pilleriä. En käsitä, miksen vaan heti sillon alottanu taukoviikkoa, vaan otin 2 pilleriä kerralla. Ja heti seuraavana päivänä ''kuukautiset'' alko.

Voiskohan tää johtua tuosta pillereiden kans säätämisestä, vai onkohan tässä nt jotain muutakin?
Ja tiedän joo, että ei tuo 7pv ole todellakaan mikään pitkä aika, mutta huolestuttaa silti.

Kommentit (1)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat