vuoto aktin jälkeen

Vierailija

Onko normaalia kun mies on lauennut sisään ja lopetetaan homma, kaikki valuu minusta ulos.. joskus miehen päälle, joskus hetken päästä. Se on kamalaa ja on tullut tunne että en vaan osaa.. Siis käsittääkseni se 'vuoto' on miehen sperma..

Kommentit (4)

Vierailija

siis tottakai sperma valuu emättimestä ulos, ei se voi sinne mitenkään kadota.. :D ei siis syytä huoleen, kaiken kuuluukin valua ulos. tarkistappa vielä jostain vähän naisen anatomiaa.

Vierailija

kyllä se sperma aina valuu pois aktin jälkeen, varsinkin kun nousee pystyasentoon. Mulle on vaan muodostunu sellanen ongelma, että seksiä harrastettaessa mulla menee aina ilmaa sisään emättimeen ja sitten kun nousee seisomaan niin sitten tulee sperma ja se ilma ulos ja siitä kuuluu ällöttävä ääni. kuulostaa ihan ilmavaivoilta ja sit se sperma pullahtaa ulos, on aina noloa nousta suihkuun sängystä kun tietää että kohta se jätkä taas luulee että pierasen tai jotain sinne päin :D meneekö kellään muulla ilmaa sisään tai kuulu mitään ääntä kun se sperma tulee ulos seksin jälkeen?

Vierailija

Mulle menee kans asennosta riippuen ilmaa sisään, esim. takaa päin. Sit kun siitä vaihtaa esim. kyljelleen, niin sitä saattaa tulla ulos, sit alan nauramaan ja sitä tulee vaan enemmän ulos.. xD Sitten on fiilis ehkä kaksi sekunttia alhaalla, kun mua nolottaa, mut kyllä homma sit siitä jatkuu taas.. :) Ekan kerran kun noin kävi, mieheni sano et "hyi", mut ymmärsi sitten kyllä kun selitin et se tuli kyllä "sieltä", kun se on sinne just ite ilmaa pumpannut.. :D Huumorilla siitä selviää.. :) Meillä ei ruikita spermoja sisälle, niin en osaa siitä sanoa oikein mitään. Lopetettiin se, kun aloin saada hiivatulehduksia.. :( Mut on musta mukavampi putsata niitä sit vaik vatsan päältä pois..

Vierailija

Mun mies ei taas oo sanonu koskaan mitään niihin, on ihan ku ei huomaiskaan mut haluisin kovasti kertoo sille mistä ne johtuu ettei se käsitä väärin.. mut en vaan tiedä miten otan asian puheekskaan :D Kun siinä on kyllä romanttisuus kaukana kun alapäässä alkaa oikeen rutisemaan ilman ja sperman sekotus.. Mitenhän niitä vois ehkästä kun luin jostain että jos jännittää lantionpohjanlihaksia niin sillon se ilma ei pääse ulos vaan varastoituu sinne. mut kyllä mä mielelläni käytän lantionpohjanlihaksia seksin aikana.. :/

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat