Working Holiday viisumi Ausseihin

Vierailija

Hei

Poikaystäväni joka on Japanilainen asuu Australiassa. Olemme päättäneet muuttaa yhteen nytten syksyllä. Eli minulla olisi muuta kysymys teille. Katsoin vaihtoehtojani ja WH viisumi näyttää olevan parhain ja helpoin viisumi minulle.

Kauan vastauksen saamisessa kestää ja kuinka helppoa sen saaminen on loppujenlopuksi? Olen täysi ikäinen ja käyn ammatti koulua tällä hetkellä mutta haluaisin työskennellä Austraalissa. Onko netti sivuja mistä löytäisin töitä sieltä? Voinko matkustella maan ulkopuolelle kun minulla on WH viisumi? Kokemuksia kehiin, olisi kiva kuulla:)

Kommentit (1)

Vierailija

Heii
En tiiä tuleeko tämä ajoissa :D Mutta mä kans muutin poikaystäväni luokse Australiaan ja WH viisumi on mun mielestä kans paras vaihtoehto.

Mulla viisumin saaminen oli todella helppoa. Täytä online lomakkeen siin immijoku sivulta (niin ja viisumihan maksaa 160e) jos ei ole rikosrekisteriä eikä mitään muitakan sairauksia yms. niin mulla kesti ihan pari tuntia (menee varmaanki systeemin läpi) kuin sain viisumin, tuli kaikki numerot ja tiedot sähköpostiin.
+monet ovat aina kysyneet niistä parista tonnista joiden pitäisi olla mukana viisan ehtojen mukaan, mä lähdin 13e mukaanani :D kukaan ei kysynyt mitään missään vaiheessa.
Ja töitä on vamrankin helpommin etsiä paikan pääl, töitä on enemmän kuin Suomessa ja tyyliin 16 vuotiaat ovat töissä kahviloissa jne eli ei oo samalla lailla kuin Suomessa et siivojillakin pitää olla kouutus -.-

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat