miehen kiinnostus teidän läsnäoloonne?

Vierailija

elikäs, kuinka paljon teidän miehiä kiinnostaa oletteko paikalla esimerkiksi baarissa tai ihan missä vaan missä hän nyt itse sattuu olemaan ? miten hän suhtautuu jos ilmoitat ettet lähde mukaan tms?

Kommentit (13)

Vierailija

Ei mun avokkia haittaa vaikken lähtiskään mukaan. Tottakai ottaa mut mukaan, jos haluun lähtee, mutta mun kotiin jääminen ei oo mikään ongelma. Ei asia on tietty sukulaisten luona vierailu, sukujuhlat ym. mihin mun on suotavaa lähtee, mut silloinkaan ei suutu, jos en jostain syystä haluu lähtee. Tosin noissa tilanteissa se olen minä jolle on tärkeempää olla mukana. Miehen mielestä varmaan saisin tuolloinkin jäädä pois, jos haluisin.

Nyt tää kuulosti siltä etten ikinä halua mukaan. En tarkottanu sitä. Puhuin vain tilanteista, JOS en haluaisi lähteä :)

Erika88
Seuraa 
Liittynyt29.6.2009

Meillä on tilanne sellainen, että haluan mennä sinne, minne hänkin. Mutta tuskin hän siitä suuttuisi/loukkaantuisi, vaikken lähtisikään hänen mukaansa.

Muutama tilanne on ollut sellainen, ettei hän ole tullut omien sukulaisteni juhliin, vaikka hänetkin on sinne kutsuttu. En minä ole siitä hänelle suuttunut. Olen sanonut, ettei hänen ole pakko tulla, ellei hän halua. Minusta ketään ei saa pakottaa tulemaan mukaan, jos toinen ei halua.

Vierailija

Ei munkaan poikaystävää haittaa yhtään, vaikken mä meniskään hänen mukaansa eri paikkioihin, mutta tykkää se kyllä kovasti jos oon mukana. Musta on myös mukavaa, että se huomioi myös mua jos ollaan esim. jossain sen kaveriporukalla.

Vierailija

Mies kyllä mieluiten haluaa mut aina mukaansa. Pari kertaa ollaan saatu riitakin aikaiseksi, jos en itse ole halunnut lähteä esimerkiks bilettämään, ja sitten hänkään ei ole mennyt. Pelkään aina, että se on vain jotain marttyyrimaista käytöstä, vaikka hän kyllä vakuuttaa aina tästä kiistellessä, ettei vain halua mennä ilman minua. Aika harvoin loppupelissä käydään erillämme ulkona tms. Useimmiten mennään molempien vanhempienkin luo kahvittelemaan yhdessä. Ei sillä, että oltaisiin riippuvaisia toisistamme, kai tämä on vaan vielä tätä suht tuoreen suhteen alkuhuumaa :)

Vierailija

Poikaysstäväni ei joskus suostu mennä eden syömään ellen mene mukaan :S Hän ei myöskään lähde kaveriensa kanssa minnekkään ennen kuin tietää ettei minulla ole tylsää sen ajan :D Olemmen olleet yhdessä 4 vuotta :P

Vierailija

Meillä menee aika päinvastoin kuin monella muulla täällä, eli me käydään yleensä erikseen ulkona. Tai vaikka oltais samana iltana liikkeellä, niin aika usein omissa kaveriporukoissamme. Suurimpana syynä tähän on ehkä se, että hän ei ole oikein päässyt sisään minun tuttujeni juttuihin, eikä myöskään pidä runsaasta alkoholinkäytöstä, jota monet kaverini harrastavat bileiltoina. Minä taas en vuorostani pää kolmantena jalkana viitsi olla menossa joihinkin miesten saunailtoihin, joissa tyypit vaan keskustelee tietotekniikan uusimmista tuulista, pelaa konsolipelejä ja keskusteleevat naisista. :D Jos on yhdessä ulkona niin siinä joutuu myös toinen aika paljon tasapainoilemaan sen kanssa, että saa jaettua aikansa silleen, että ei kuhertele pelkästään seurustelukumppaninsa kanssa, mutta ei vastaavasti jätä tätä ihan heitteillekään puolitutussa seurassa.

Enemmän kyllä pitäisi käydä kummankin ulkona toisen kaveriporukoissa, jotta tutustuisi vähän paremmin ja olisi sitten jatkossa luontevampaa liikkua kummassakin porukassa. :)

Vierailija

Jaa a, mieheni on sitä sorttia joka rellestää ulkona kuin mikäkin teinipoika( 22v.:o ) joten ei, ei haittaa jos en ole mukana :D siis rellestämisellä tarkoitan sitä että viinan viemänä hän saattaa tehdä jäynöjä sun muita baarissa, ei naisseikkailuja. elämästä hän ja hänen kaverinsa osaavat kyllä ottaa kaiken ilon irti :D olemme muutenkin samalla aaltopituudella siitä, ettei ole ns sopivaa ja kohteliasta olla koko iltaa toisissaan kiinni ja halihalipusipusi ystävien edessä, joten yleensä jos olemme samassa porukassa, istutaan lähinnä lähekkäin, that´s it. ja kyllä hän aina harmittelee jos minä jään kotiin ja hän lähtee ulos mutta en halua tunkea poikaporukkaan kun hänen kaverinsa vierastaa tyttöjä =D

Vierailija

Kyllä mie huomioi minut aina. Yleensä hän haluaa minut jokapaikkaan matkaan, mikä ei minua haittaa. Yleensä on käynyt niin jos en ole lähtenyt matkaan ei ole hänkään lähtenyt minnekkään.

Kaikissa sukujuhlissa olen kiertänyt. Hän ei tosin ole. Aina luvannu tulevansa,mutta aina viime tingassa perunut, mikä on todella inhottavaa kun on ehtinyt sanoa että totta kai mies tulee matkassa ja hänet on kutsuttu.

Tulen toimeen paremminhänen kavereidensa kanssa, hän ei minun. Ei mitään hirveästi hellyyden osooituksia tule kaveriporukassa. Pusu saatetaan vaihtaa välillä,ollaan lähekkäin, hän tulee lämmitäämään jos ollaan esim ulkona.

Vierailija

No jos kyseessä on tilanne, jonne mulla ei ole asiaa (esim. firman pikkujoulut) niin silloinhan se on miehellekin itsestäänselvyys, etten sinne tule.

Mut jos mies lähtee esimerkiksi oluelle niin olen aina tervetullut mukaan ja hän huomioi minua siellä. Jos kuitenkin päätän syystä tai toisesta olla lähtemättä, niin hän ymmärtää kyllä, eikä ainakaan ota nokkiinsa :)

Miksi kysyit?

Vierailija

Yleensä hengaillaan miesporukassa jonkun luona, silloin ei oikein naista halua mukaan. joskus jos käydään isommalla porukalla baarissa niin silloin tavallisesti pyydän naisen myös messiin

Vierailija

Kyl mun poikaystävä saattaa hetken mököttää jossen tuu sen kans baariin tai en ota sitä mukaan, mut ei sitä hirveesti se haittaa :) Tietenki tykkää jos oon samas paikassa.

Vierailija

jos nyt on tilanne mihin mulla ei oikeastaan ole niinkään asiaa niin vaikka mies pyytäisi kuitenkin mukaansa niin en mene.

Meidän ns kaverporukat liikkuu aika samoissa piireissa mm vklp niin tuleehan sitä oltua samassa baarissa usein, mutta silloinkaan ei tosiaankaan olla kylkikyljessä koko iltaa, oikeastaan ei baarissa yleensä hirveästi edes olla kahdestaan kun on niiin paljon kavereita molemmilla joita näkee harvoin. varsinki ku mies on vielä intissä niin ei se loukkaannu vaikka pyytäis mua mukaan mutta en menisi johonkin kaverille jne, koska niin vähän näkee niitä omia kavereita nykyään. välillä menee varmaa ihan mielellääki ilman mua:D

Mut kyl sit taas joskus ku on ollu puhetta et mentäis baarii nii sit ku on mulle tullu väsy ja oon sanonu etten jaksais mennä et jos vaa se menis, nii sit sielt tulee kyl et nyt tuut jne. Ja kyllä molemmat oikeastaan käy molempien kavereilla, tai ku meil tyttöjen kans välillä tapana järkkäöä illanistujaisii jne niin kyllä se sinne tulee myös mukaan ( siis paikalla muitaki poikia ).

Sukujuhlis molemmat käy kyllä mielellään molempien :)

MUt ehkä tähänki vois sanoa, että riippuu kyllä aika paljon tilanteesta myöskin !

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat