"suihinotto pakko"

Vierailija

Onko kenelläkään muulla tullut vastaan tilannetta, jolloin suuseksin antaminen miehelle on melkeempä joka päiväistä eikä välttämättä johda edes seksiin?

Minulla on ollut pieni kuiva kausi tässä, tai miten sen haluaa ajatella. Mieheni ei ole tehnyt asiota niin, että kiihottuisin sen verran, että seksi sujuisi ilman mitään "kipuja".

Joten totta kai miehen aivoilla se varmaankin tarkoittaa sitä, että koska ei saa seksiä joka toinen päivä hän vaatii suuseksiä.
Aluksi ihan pienesti. "Ota nyt vähän vaa, jooko?"
Mutta sitten kun olen vähän aikaan ja vielä toiset vähän aikaan ottanut suihin alkaa välittaminen koska en ota häntä loppuun asti.

Muutaman kerran (valehtelen, monta kertaa) olen suostunut, loppu metreillä pitkin (tosi pitkin) hampain ja nyt tuntuu sitä että "helvetti, mä en JAKSA!"

Olen koittanut toki puhua miehelleni, ettei tämä ole mukavaa ollenkaan, koska toisinaan olisin kiihottunut seksiin asti. Mutta ei. Tulemisen jälkeen (taikka kun olen ollut liian "vähän aikaa") ei miestä haluta, taikka ei vain jaksa. Miten sen selittäisi järkevästi?

Toivottavasti ymmärsitte mitä koitin selittää ja kiitos vastauksista jo etukäteen !

Kommentit (6)

Vierailija

ei tuollaiseen pidä missään ihmessä suostua!
sanot miehellesi että jos ei kerran kiinnosta niin paljoa panostaa myös SINUN tyytyväisyyteesi, tai ottaa huomioon myös SINUN tunteitasi asiasta, voi mies tervekätisenä nuorena miehenä ottaa nessupaketin ja vaseliinipurkin ja mennä vessaan kun himo yllättää. sinä et ole kuitenkaan mikään kone, etkä myöskään pumpattavaa mallia.
jos sekään ei miellytä, suosittelen roskien kesäsiivousta ;)

Vierailija

Sinun ei todellakiin tarvii kestää tuollaista kohtelua! Miksi et vain sano ettet suostu? Tai sanot, että pyydät samaa kohtelua sinullekin. Itse olen ollut painostuksen alla erään suhteen jälkeen, kun tein lähes kaiken saadakseni exäni takaisin. Sen jälkeen suihinotosta jäi pitkät traumat ja nyt teen sitä mielelläni kun poikaystäväni ei sitä todellakaan pyydä, koska hän ei koe sitä oikeudekseen vaatia.
Ja jos tarkoitat tuossa fyysisiä kipuja seksin aikana niin liukkari käyttöön!
Inhottaa tuollainen kohtelu.

Vierailija

Seuraavan kerran kun se pyytää sulta suuseksiä ja sua ei huvita antaa, niin kehota häntä turvautumaan omaan käteen. Liian monet naiset suostuu vasten tahtoaankin tyydyttämään miehen tarpeita pitääkseen heidät tyytyväisenä. Liian monet miehet kuvittelee, että nainen rakastaa ottaa suihin sen verran, ettei häntä tarvitse ollenkaan tyydyttää vastapalvelukseski. Seuraavan kerran kun mies pyytää suihinottoa kauniisti, niin käske hänen hoidella sut eka.

marmeladi

sano sille että veä ukko kätee.. sanot sille et nyt on suuseksi pannassa niin kauan kun hän jaksaa panostaa sinuun ja jaksaa harrastaa seksiä. ehkäpä mies tulee toisiin ajatuksiin

Neonseeker

itse vaatisin mieheltä samaa kuin mitä hän sinulta. voit myös tehdä selväksi ettet aio panostaa hänen tyydyttämiseensä ennenkuin hän tekee sinulle samoin. as simly as that ;)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat