muilla kurdimiestä?

Vierailija

olisi kiva jutella kohtalotovereiden kans :)

Kommentit (9)

Vierailija

Moi, Minä seurustelen tällä hetkellä kurdi miehen kanssa. Ollaan oltu yhdessä pari kuukautta ja hyvin menee... :)
Seurusteletko sinä Irakin/Iranin/Turkin kurdin kanssa? vai minkämaalaisen kanssa?

Vierailija

Mulla oli viimekesän ajan Turkinkurdi haavissa mut homma meni poikki kun mä hain vaan kesäromanssia ja tää mua 6 vuotta vanhempi tarjos kotinsa avaimia jo muutaman viikon tapailun jälkeen... :D Säikähdin sitä niin suoraa ja nopeeta toimintaa ja sit tunteet ei mun puolelta ollu niin syviä. Nyt ei oo kurdilaista jätkää mut muslimi kylläkin...

Vierailija

Minun poikaystävä on Turkinkurdi. Ja kyllä huomaa eron suomalaisiin miehiin : DD Kuten Habibi jo mainitsikin niin nopeaa toimintaa nämä ainakin tekee, olen onneksi onnistunut hieman jarruttelemaan omaa kultaa, ettei kauhean nopeasti eteenpäin xD Kyllä minäkin pelästyisin jos miekkonen tulisi ja antaisi avaimet nyt jo kotiinsa : D
Oma kulta on ainakin ihanan romanttinen ja hellä : ) kun taas suomalais miehet joita itse tiedän seurustelu mielessä nii ei tälläisiä ainakaan avoimesti ole ( en väitä etteikö jotkus suomalaiset olisi)

Vierailija

Täällä olisi myöskin yksi joka seurustelee Turkinkurdin kanssa, olemme seurustelleet 4 ja puoli vuotta. Olemme myöskin menneet Islamilaisittain naimisiin, eli emme ole menneet maistraatin kautta naimisiin ja rekisteröinyt avioliittoamme. Olen 20vuotias, ja mieheni on 22 vuotias.

Vierailija

Haluaisin kysyä itse sellaista asiaa että mitä kieltä poikaystävänne/miehenne/seurustelukumppaninne puhuu?

Minun mieheni pääasiassa puhuu turkinkieltä ja Arabian kieltä. Kurdia hän ei itseasiassa edes osaa eikä ymmärrä.

:)

Vierailija

Ja minun exäni joka on kurdi myös, hän on kylläkin Irakin kurdi.
Hän puhuu Persiaa, vähän Arabiaa, ja Kurdin kieltä. Mutta hän kertoi minulle tossa yksi päivä että esim. turkissa ja irakissa puhutaan erilaista kurdia. Exäni puhuu Sorania ja nykyinen poikaystäväni puhuu krmanjia.

Vierailija

Haluaisin itse mielenkiinnosta kysellä teiltä joilla on kurdi kumppani niin miten teillä on uskonnon asiat? Vakavammassa suhteessa tulee mietittyä näitänkin asioita jos esim suunnitteilla yhteinen elämä, avioliitto + perhe yms.

Oletteko "sopineet" että sinä vaihdat hänen uskontoon vai oletko pitänyt oman uskonnon ja hän omansa, vai miten? ja onko uskonnon asiat aiheuttaneet teille riitoja tai muuta eripuraa? Onko edes uskon asiat teille tärkeitä?

Vierailija

Me olemme Naimissa, ja meillä on 9kk tytär. On meillä joskus ollut jotakin erimielisyyksiä uskon asioista ja muutenkin tavoista yms. Mutta olemme kuitenkin sopeutuneet toistemme uskontoihin/tapoihin ihan hyvin, tosin tulee sitä joskus vieläkin eripuraa jostain asioista. Minun mieheni ainakin on sanonut ettei minun todellakaan pidä hänen vuokseen muuttaa uskontoani, eikä oikeastaan edes haluaisi että ottaisin hänen uskontonsa. Mutta jos haluaisin, sen pitäisi tulla suoraan sydämestä, eli pitäisi olla oikeasti kiinnostunut Islamin uskosta. Eli olen kristinuskoinen ja hän Islamin uskoinen.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat