Onko tämä reilua?

Vierailija

Mulla on eräs naispuolinen kaveri, vaikkapa M. Häneen on ollut kauan ihastunut mies nimeltä L. Jätkä ei ole kuulleni myöntänyt tunteitaan, mutta ne ovat kaikkien nähtävissä. L on suosittu, hauska ja mukava. M ja L ovat kavereita, mutta M ei ole ikinä välittänyt jätkän tunteista. Suoraan kysymykseen M vastaa 'No en mä varmaan jonki Län kaa haluis seurustella'.

Mllä oli pari vuotta sitten suhde mieheen nimeltä P. P oli ennen mahtaileva playboy isolla egolla, mutta kaikki luulivat Män kesyttäneen Pn. P alkoi kritisoimaan Män ulkonäköä ja vaihtoi nuorempaan malliin. M painotti että Phän se siinä menettää ja jatkoi elämäänsä hymysuin, mutta valitti aina meille tuttavilleen.

M valitti miksei ollut ketään mukavia, hyvännäköisiä poikia. Kaikki olivat paskiaisia, ja hän oli vain valikoiva. Hän epäsuoraan pilkkasi meidän muiden poikaystäviä, vaikka nämä olivat hyviä ja uskollisia tyttöystävilleen.

Vähän yli puoli vuotta sitten M alkoi seurustella Hn kanssa. He seurustelivat jonkin aikaa, jonka ajan M hehkutti Hsta aina kun voi. H petti häntä erään kevytkenkäisen naisen kanssa ja taas M pääsi yli samoin keinoin kuin edellisestä suhteestaankin, mutta tällä kertaa hän painotti omaa paremmuuttaan miehiä kohtaan enemmän

Mllä oli hiljaisempaa miesrintamalla kunnes sain vähän aikaa sitten tietää, että M ja L seurustelevat. Olenko outo, jos olen vihainen Mlle? Hän ei piitannut Llän tunteista, vaan flirttasi tämän kavereiden kanssa (eikä yrittänyt siis tällä tehdä Llää mustikseksi). Mielestäni M on ollut törkeä kun hän ikäänkuin tyytyy Lään, sillä aiemmin L ei kelvannut missään muodossa. L oli tehnyt selväksi tunteensa ja yrittänyt synnyttää jotain heidän välilleen. Kertokaa mielipiteenne, mitä ajattelette asiasta?

Kommentit (2)

Vierailija

No mulle tulee ainakin ekana mieleen, et M on oppinut virheistään ja tajunnut L:n hyvyyden. Kyse ei siis välttämättä ole tyytymisestä L:ään. Lisäksi M vaikuttaa vähän turhankin ylpeältä henkilöltä, joten on mahdollista, että hän on aiemmin turhaan korostanut, että ei voisi alkaa seukata L:n kanssa, vaikka olisi todellisuudella pitänyt jätkää ihan mukavana. Itse ainakin toivoisin vain, että tämän kaveri M on L:än suhteen tosissaan ja että hänkin saa vihdoin toimivan parisuhteen. Aiempien poikaystävien kehuminenkin on saattanut johtua nimittäin kahdennista teidän muiden paremmin toimivia suhteita kohtaan. Mielestäni sinun ei siis kannata olla vihainen, heidän seurustelu kun ei kuitenkaan ole oikeastaan sinun asiasi.

Vierailija

No tuota. Hyvin hankalaa sanoa kun en tunne osapuolia.
Aihe kuitenkin koskee jollain tavalla omaa elämääni ja taidan samaistua henkilöön L. Olen suhteessa ihmisen kanssa, joka kiinnitti minuun 'oikeasti' huomiota vasta paljon myöhemmin kun huomasi minun olevan hänestä kiinnostunut. Hän yritti läheistä kaveriani ennen kuin tajusi että minäkin olen hyvä tyyppi. Kaiken sähläilyn jälkeen elämme onnellisessa parisuhteessa. (jotkut vanhat asiat ahdistavat minua edelleen, mutta minun on päästettävä niistä irti)
Oikean ihmisen löytämiseen tarvitaan kaiken muun lisäksi myös elämänkokemusta ja kasvua, kaikki ei avaudu hetkessä.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat