Hulluna häneen

Vierailija

tämä on viimeinen keinoni! Auttakaahan tytöt vähän..
Ongelma: Olen aivan täysin sekopäisen hulluna tuttuuni, mutta en vain saa sanottua sitä kyseiselle henkilölle joten juttu ei oikein etene. Haluan hänet omakseni mutta en tiedä kuinka sen saavuttaisin.
Olen tuntenut hänet aivan lapsesta asti, mutta emme ole koskaan olleet mitenkään erityisen läheisiä. Viimeaikoina olemme kuitenkin olleet juhlimassa yhdessä useita kertoja. Hän on maksanut kyytini ja tarjonnut minulle juomia ja on ollut hiukan fyysistä kontaktiakin (hän on halunnut tanssia kanssani ja pitää kädestä ym tälläistä) mutta hän ei koskaan pidä minuun mitään muuta yhteyttä, ellei nähdä sattumalta kasvotusten. Joten viesti on hyvin epäselvä! Minä siis olen aivan täysin hullaantunut hänestä, mutten uskalla kysyä häneltä, tunteeko hän samoin. Ja tiedän että jooooo pitäisi mennä vain rohkeasti mutta EN VAIN VOI! En halua tehdä hölmöä itsestäni ja työntää häntä pois luoltani, jos tunne ei olekaan molemminpuolinen. Ja olen todella ujo.. Mutta MIKSI IHMEESSÄ hän ei voi kertoa kiinnostustaan, (jos sellaista on) ? Luulen kyllä että on...? Mielestäni hänen pitäisi tehdä aloite, koska on mies :D (en tiedä mistä tämä periaate tulee mutta kuitenkin olen sitä mieltä). Niin mutta koska jokatapauksessa aloitetta ei ole kuulunut, minun on pakko tehdä asialle jotain, sillä tulen hulluksi!!!! Mitä ihmettä teen?!?!

Kommentit (4)

Vierailija

Kun luin tätä viestiäsi olin että "pakko vastata!!!" kun oma ongelmani kuuluu niin kohtalokkaan hyvin samaan kategoriaan! Tuota senkus kokeilet kepillä jäätä ja tuttavallisen kiinnostuneesti otat jotain yhteyttä häneen, päivittelet jotain yhdessä viimeksi koettua ja eiköhän se juttu ala luistamaan jos hänkin on innokas keskustelemaan. Kyllä sen pian huomaa jos häntä ei kiinnosta, rivien välistä pystyy kyllä jo lukemaan jos viestintä on sellaista ettei kiinnosta. Lopetat vain ajoissa jos keskustelu alkaa hänen puolesta olemaan liian yksioikoista...paha neuvoa sen kummemmin toista mutta kokeile varovasti ensin :D En tiedä annoinko mitää rakentavaa neuvoa ongelmaasi..mutta kerro kuinka kävi!!

Vierailija

Samantyylinen tilanne täälläkin meneillään! :D Tuttu tilanne siis :D En osaa valitettavasti itsekään mitään rakentavaa neuvoa antaa, mut suosittelisin ihan samaa kuin yllä! Kokeile jutella jotain niin huomaat varmasti kiinnostaako miestä :) Jos mies vaikuttaa selvästi kiinnostuneelta niin eikun vaan kokeilemaan ja ehdota vaikka tapaamista :) Eihän sun tarvii heti treffejä ehdottaa, jotenki kuin ohimennen ehdotat vaikka jotain ei-niin-vakavaa. Muakin kiinnostais tietää kuinka kävi :)

Vierailija

Itsekin suosittelen tuota tapaamisen ehdottamista, olin vähän aikaa sitten samanlaisessa tilanteessa, ehdotin kiinnostuksen kohteelleni että nähtäisiin ja kävi ilmi että hänkin on kiinnostunut minusta :)

Tsemppiä teille tytöt :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat