Suuri ongelma

Vierailija

Itselläni on erittäin vaikea tilanne.
Olen menossa kesätöihin eri paikkakunnalle nyt kuin missä asun, ja siellä asuu monia tuttujani mikä on ihan hyvä, mutta ongelmani ei ole se.
Olen tutustunut erääseen nuoreen mieheen joka on komea, mutta huono puoli siinä on se että hän on ystäväni pikkuveli. Minulla on ollut pientä flirttiä tämän jätkän kanssa, mutta olemme sopineet, ettei jutustamme tule mitään seksiä enempää.
Huono juttu tässä on se, että jos päätämme harrastaa seksiä, niin hän asuu vielä kotona, kuten hänen siskonsakin. Heillä on useimmiten vanhemmat kotona, joten rauhaa siellä ei saa.
Asustelen työaikani ajan tätini luona, koska teen hänelle töitä. Siellä sitten on kaksi ala-asteikäistä serkkuani, sekä alle 1 vuotias kummipoikani, sekä 2 vuotias serkkuni. Vahdin heitä aamusta iltapäivään, jonka jälkeen olen vapaa menemään minne tahansa, mutta huono puoli tässä on, etten voi tätä ''ihastustani'' viedä tätini luokse, koska siellä on lapset, enkä näe hyväksi puuhailla hänen kanssaan tätini talossa. Myöskin matka on liian pitkä, että menisimme minun asuntooni, omaan kaupunkiini. Onko teillä hyviä ideoita siihen, että mikä olisi hyvä paikka harrastaa vaikka seksiä, ei sen välttämättä seksiä tarvitse olla, mutta kuitenkin jotain, missä saisi olla kunnolla kahden kesken ja viettää laatuaikaa.

Kommentit (2)

Vierailija

No kyllähän sitä aina keinoja on, mutta en kyllä sen takia ajatellu vastata viestiin. Lähinnä kehottaisin miettii vielä kerran sillä tällä hetkellä on riskeeraamassa ystäväsuhteen.. Tai siis, jos ystäväsi saa tietää hän todennäköisesti tuntee itsensä loukatuksi. Ja pahimmillaan hän voi ajatella, että olet jotenkin huijannut/hyväksikäyttänyt hänen veljeään, pikkusisaruksiin kun suhtaudutaan aina hieman suojelevasti. Jos suhteella ei ole muuta tulevaisuutta kuin seksi, miks ottaa riski? Entä oletko miettinyt miten kohtaat kyseisen veljen kaverisi luona? Veri on vettä sakeampaa ja tossa voi kuule käydä sulle vielä huonosti. Seksiä kun voi saada myös seurustelusuhteessa..

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat