Auttakaa, miten mahdollisuus ekaan kertaan?

Vierailija

Eli, oon 16 ja ollut nyt vuotta nuoremman poikakaverin kanssa reilu puol vuotta yhdessä. Ollaan tehty jo kaikenlaista, käsipelillä siis ja suihin olen kerran pikaisesti pystynyt ottamaan. Mutta, aina meillä on joku kotona, samoin heillä. Ollaan jo kuukauden ajan yritetty suunnitella miten saataisiin eka kerta mahdolliseksi, kuinka saatais olla edes pari tuntia aivan kahdestaan jossain... Kun jos joku kotona niin ei edes paitaa uskalla pois ottaa. Pojan vanhemmatkaan eivät tunnu tajuavan että joskus oisi kiva jos saataisiin olla kahden. Edes katsoa leffaa rauhassa. Yleensä ollaan itse poikakaverin kotona ja siellä sen isosisko ja pikkuveli, aina joku mölyämässä, samoin meillä. Poikkikseni oven saa kyllä lukkoon mutta jos poikakaverini sen pistää lukkoon, sen äiti tuntuu olevan siitä jotenkin vihainen ja siksi pyydän bf aina avaamaan kuitenkin oven.
Onko ehdotusta miten/minne olisi mahdollista järjestää kahdenkeskeistä aikaa sellaisille jutuille...?

Kommentit (5)

Vierailija

Aika kurja juttu, jos vanhemmat ei tajua antaa rauhaa. Toisaalta, olettehan te vielä nuoria, että ymmärränn vanhempien huolen. Mutta enpä oo tähän paras sanomaan mikä ikä on hyvä ensimmäiselle kerralle..

Yövyttekö te toistenne luona? Yöllä tuskin kukaan tulee huoneeseen kurkkimaan. Ja kesällä voi vaan napata viltin (ja kondomin) mukaan ja lähteä ulos. Tietty ekalla kerralla se sänky on varmaan mukavin. Telttaretki? Mökille? Kesällä kun voi mennä minne vaan!

Vierailija

Aika ärsyttävää, jos ei saa hetken rauhaa. : (
Varatkaa hotelli yö tai menkää mökille/telttailemaan. : )

Tai sitten järjestätte jommankumman porukoille jotakin menoa pariksi tunniksi, etteivät he ole kotona.

Vierailija

Ei olla vielä yövytty toistemme luona, oli kyllä puhe nyt että olisin juhannuksena mennyt poikkiksen mökille ja siellä olisimme saaneet nukkua kahdestaan erillisessä pikku mökissä. Kuitenkin kun vain vihjaisin äidilleni asiasta, seurauksena oli ensin kamala saarna asioista ja sen jälkeen epämääräistä muminaa. Äitini siis ei ilmeisesti pidä yökyläilyä hyvänä ajatuksena... Omituista minusta sillä yleensä hän on aina käskenyt ajatella itseäni ja miettiä miltä itsestä tuntuu, tehdä sitten sen mukaan. Ja omasta mielestäni olen valmis ja rakastan poikakaveriani tajuttomasti minkä olen äitille selittänyt.

Mutta siis, tuo telttaretki kuulostaisi jotenkin ihanalta (: Tai muuten vaan viltin kanssa jonnekkin. Mutta ei keksitty poikakaverin kanssa mitään sopivaa paikkaa kun ei kuitenkaan kovin yleiselle paikalle viitsitä... Olisko ehdotuksia?
Hotelli olisi unelma mutta ei riitä ikää että saataisiin varattua huone. Tietysti voisin yrittää saada jonkun vanhemman kaverini varaamaan huoneen. Helposti voisin sanoa äidilleni meneväni yöksi parhaalle kaverilleni eikä sen puoleen olisi ongelmia (:

Tai niinkuin yrzä ehdottikin, olisiko tarkempia ehdotuksia miten saataisiin jomman kumman porukoita kotoa muualle pariksi tunniksi..? (:

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat