MasterCardilla maksaminen! Help meee!

Vierailija

Moikka!

Haluisin kysäistä että tieääkö kukaan teistä täällä, että jos hakee luottokortin vaikka nordean mastercardin, niin voinko maksaa sillä omia laskujani verkkopankissa? En ole vielä hakenut korttia, mutta tarkotuksena olisi ja tämä asia ei ole viellä tullut selvyyteen, joten jos joku jolla on jo kyseinen kortti tai tietää muuten asiasta voisi kertoa minulekkin?! Oikein hyvä ja kesäistä juhannusta!!

Kommentit (8)

Vierailija

Mä en suosittele Electronia missään nimessä. Itselläni oli se muutamia vuosia ja se jätti mut pulaan tosi usein kun ei toiminut. Sen pitäisi toimia ulkomailla, mutta kun asuin Lontoossa 3kk, niin jäi monta kertaa ruoat kaupan kassalle, metrokortti uusimatta ja vielä lentokentälläkin en saanut ylimenevää matkatavaraa maksettua, kun kortti ei toiminut. Jokaisessa tilanteessa tilillä oli rahaa. Lisäksi sillä ei voi maksaa lentokoneessa, eli kun tulin kotiin sieltä Lontoosta eikä taskuissa ollut yhtään euroja, niin enpä mä mitään juotavaa sitten saanut ostettua, kun ei kortti toimi. Kotonakin on jäänyt ostokset pari kertaa tekemättä, kun Electronille ei sopinut, että käyn shoppailemassa. Isosiskollani oli kanssa Electron ja ihan sama juttu hänelläkin, korttiin ei voi luottaa. Hänellä on sentään luottokortti, ettei ole joutunut ikinä ostoksia jättämään kassalle, mutta voin näin omakohtaisesti sanoa, että se on aika noloa.

Muutama kuukausi sitten vaihdettiin koko perhe pankkia ja sain Mastercardin, johon olen tosi tyytyväinen. Vielä en ole sitä ulkomailla päässyt testaamaan, mutta kotona ei ole koskaan jättänyt pulaan.

Vierailija

Kumma juttu, koska itsellä Electron ei ole jättänyt koskaan ulkomailla pulaan. Suomessa kyllä eräässä kaupassa oli usein ongelmia (huonot yhteydet?) ja nyt kerran SEPAan siirtymisen aikana. Aina pitää kuitenkin olla vähän käteistä mukana, koska mm. laivoilla, lentokoneissa ja junissa ei toimi.

Vierailija

Lisätään vielä, että jos Electron tuottaa ongelmia (niin kuin joskus tuottaa) vielä parempi vaihtoehto on Visa Debit, jota voi tietyissä tilanteissa käyttää myös off-line.

Vierailija

Joo tosiaan mäkään en ymmärrä miksi Electronia mainostetaan kansainvälisenä maksuvälineenä. Minä en ole pystynyt maksamaan sillä ainakaan Saksassa (Frankfurt, Stuttgart) enkä Ranskassa (Pariisi). Tosi mälsää, jäi paljon vaatteita ostamatta kun en tietenkään tajunnut enkä uskaltanut käteistä varata montaa sataa euroa.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat