MORE BIG SIZES

Seuraa 
Liittynyt25.6.2010

Tarvitsen apuanne vaate- ja kenkäkriisieni kanssa, enkä taatusti ole ainoa joka kamppailee samanlaisen ongelman kanssa! Olen nuori naisen alku ja vaatteiden ja kenkien löytäminen tuottaa tuskaa.

Vaatteet ostan pluskokoisen puolelta ja joskus löydän naisten normaalipuolelta paitoja, mutta vaatteiden kivojen muodikkaiden ja sopivien vaatteiden etsintä on silti hankalaa. Kengän kokoni on 42/43, enkä tahdo löytää muodikkaita kenkiä juurikaan mistään jotka istuisivat hyvin eivätkä maksaisi mansikoita.

Mistä siis löytäisin sopivia ja muodikkaita VAATTEITA ja KENKIÄ ?

Nämä olen itselleni kokenut hyviksi:

www.asos.com
(curve mallisto, kenkiä en ole uskaltanut sieltä tilata)
www.hm.com
(BIB-mallisto, kenkiä ei sieltä minulle löydy)
www.halens.fi
(paljon vaatteissa isoja kokoja ja ihan kivojakin)
www.evans.co.uk
(koot UK 14-32 ja on myös isompia kenkiä! en tiedä onko postituksia suomeen.)
www.ginatricot.fi
(itse olen GT:ltä paitoja, tunikoita yms löytänyt, osa vaatteista on xl-xxl kokoisiakin)
www.yoursclothing.co.uk
(koot UK 16-32, muttei ole kenkiä ollenkaan. omaan silmään osa vaatteista ihan kivoja ja postitukset on myös suomeen.)

Onko muita "kohtalotovereita" ja samasta ongelmasta kärsiviä?

Kommentit (1)

annaberry
Seuraa 
Liittynyt25.6.2010

Eikö ole muita jolle tämä on myös ongelma?

Ajattelin nyt kuitenkin kertoa löydöistäni. Tälläset kuin
www.torrid.com
www.kiyonna.com
www.lanebryant.com

Torridissa oli mun silmään kivoja vaatteita aika paljon. Hinnat on mun opiskelijabudjettiin vähän siinä rajoilla että raskiinko tilata mitään. Käsittääkseni siellä on kokoja 12-32, eli suomalaisittain 40-56 eli aika reilusti. Kengät on koissa 6-13 eli 36-43.
Kiyonna on vähän tyyriimpi kauppa, mutta vaatteet on mun mielesti kauniita ja klassisia osa nyt ainakin. Ja iso plussa siitä että siellä on hääpukuja! Koot koosta 10 ylöspäin reilusti sinne 30 asti.
Lanebryantissa hintaluokka pyörii aika paljolti samassa kuin torridissa. Siellä on vaatteiden lisäks myös kenkiä ja asusteita. Nii, ja siinä on kolme muutakin putiikkia samassa. Kenkiä on tosi vähän siellä. Koot menee 14-32 elikkä ihan sinne 56 asti löytyy kanssa. Kengät sitten 8-12.

Toivottavasti jollekkin tästä iloa :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat