Osaaks joku auttaa rintojen kasvuun?

Vierailija

Mietin että oon 14 vuotias ja oon vieläkin melkein lauta(en käytä rintsikoita) ja oon kummiki 163 pitkä ja 45kg. Mä laihduin joku vuos sitte siin puolen vuoden aikana joku 10kg mut siitä on nyt palannu jo 5kg ainaki. Mä syön ia normaalisti, mutta jso lihotan itseeni läski kerääntyy enimmäkseen mahaan ja reisiin niin en mä sitäkää halua. Nii osaaks joku neuvoo että mitä mun pitäis tehä että ne kasvais? Mun äitillä on pienet rinnat mut mun siskolla on tosi isot...

Kommentit (13)

Vierailija

Älä huoli tyttö kulta! Itselläni oli sama tilanne sinun ikäsenä.. Harmitti aina mennä uimaan/saunaan kavereideni kanssa, jotka omistivat isot rinnat. Yleensä keksinkin tekosyyn, ettei tarvitsisi mennä heidän kanssa viettämään tyttöjeniltaa, ja vain rintojen koon takia! Rintasi kehittyvät vielä monta monta vuotta, kyllä sinä ne vielä rintojen näköisiksi saat, jos vain odotat. Ei ole oikein olemassa mitään erityistä, millä saisit ne kasvamaan. Anna ajan kulua ja nauti vielä huoletonta tyttö elämää !

terv. kesäheinä

Vierailija

Ensinnäkin olet laiha. Olet minua 6cm pidempi ja minä painan tällä hetkellä noin 50 kiloa. Jos painaisit tosiaan vaikka 5 kiloa enemmän, voisivat rintasi ehkä kasvaa. "Läski" kertyy oikeisiin paikkoihin jos liikkuu oikealla tavalla, esim lenkkeilemällä se kertyy hyvällä tavalla lihaksiksi reisiin.

Olet vielä aika nuori ja rinnat voivat kasvaa vaikka vielä 18-vuotiaana:)Valitettavasti rintojen koko ei periydy. Mullekin piti tulla C-kupit muttei tullut. Mutta tosiaan, syö kunnolla ja anna ajan kulua. Ei kasvuun ole olemassa mitään niksiä.

Vierailija

Olet merkittävästi alipainoinen ja se vaikuttaa rintojesi kehitykseen. Ne eivät välttämättä kasva paljoa jos olet noin laiha buberteettisi aikana. Minulle taisi käydä juuri niin ja rintani ovat hyvin olemattomat ( tosin pidän niistä :D )

Murrosiän aikana jotkut joutuvat syödä aika lailla jotta saisi tarpeeksi energiaa, kulutus kun on niin suurta tietääkseni hormonitoiminnan sun muun vuoksi. Minäkin suosittelisin sopivasti liikuntaa ja terveellistä, mutta runsaampikalorista ruokavaliota :)

Vierailija
Morgan
Olet vielä aika nuori ja rinnat voivat kasvaa vaikka vielä 18-vuotiaana:)Valitettavasti rintojen koko ei periydy.

Pari oikaisua virheellisiin käsityksiisi:
- Rinnat kasvavat useimmilla 18-vuotiaana, ja vielä sen jälkeenkin! Todella usein 18-vuotiaat ovat vartololtaan vielä jonkin verran "teinejä" ja vartalo kyllä naisellistuu sen jälkeen.
- Kyllä rintojen koko periytyy aivan samalla tavalla kuin muutkin fyysiset ominaisuudet. Ei niin, että lopputulos olisi takuuvarmasti jokin tietty, vaan siten, että jos kaikilla suvun naisilla on pienet rinnat, niin on enemmän kuin todennäköistä, ettei sinullekaan kasva mitään jättirintoja. Jos joillain suvussa on isot rinnat ja joillain pienet, niin silloin voi rintojen koko olla tietenkin melkein mitä tahansa.

Ja vielä aloittajalle: Rintojen koko on ihan toissijainen asia: Ne kasvavat jos kasvavat, ja silloin kun kasvavat! :) Keskity muihin tärkeämpiin asioihin kuten persoonaasi sekä taitoihisi ja tietoihisi. Elämä on mukavampaa, kun ottaa kehonsa vaan rakenteena ja välineenä, joka mahdollistaa kaikenlaisen kivan tekemisen!

Vierailija

mulla on samat jutut ku tolla tytöl ni miten saaan ne kasvamaan oon jo 16 eikä ne oo yhtään kasvan ne on iha lätyt mun kamu on 10 ja sill on tosi isot tissit ja iso pimppi karvoitus mulla on karvoja paljo mutt ei rintoja.. Ja sitten mun kamu on 12 ja se valittaa mulle ku sill ei oo rintoi ja ihastelee aina mun ''rintoi'' käytän sukkia rintsikoiden sisälä ja hei haloo oon 16v mitä teen en uskalla kysyy äitilt koska sill alko kasvaa tissit ? NI MIT TEEN???? muio kiusataa siit ettei mulla oo rintoi!:c

Vierailija

Voih hyvä lapsi, älä stressaa rintojasi. Jokainen meistä on yksilö eikä kaikilla tarvitse olla isoja rintoja. Eivät ne rinnat ketääna autuaaksi tee.
Itselleni kasvoi rinnat jo ala-asteella ja olin aina (ja usein edelleenkin) isorintaisin. Olihan se toisaalta siistiä, kun sai ostaa tytöistä ensimmäisenä rintsikoita, mutta en olisi pistänyt pahitteeksi vaikka rintani oisi kasvanut myöhemmin ja pienempinä. Siitä lähtien on poikien ja miesten huomio kiinnittynyt aina ensimmäisenä rintoihini eikä minuun itseeni. Ei todellakaan ole mukavaa, että miehet puhuvat rinnoilleni ja etenkin yläasteella rintani olivat poikaoppilaiden pääpuheenaihe.
Nykyään isorintaisena on todella vaikeaa ostaa paitoja, mekkoja ja rintaliivejä. Ottaisin koska tahansa koon tai kaksi pienemmät rinnat.
Tämän sepustuksen sanoma onkin: ole tyytyväinen itseesi tuollaisena kuin olet. Olet nuori ja rintasi kasvavat varmasti vielä ja jos eivät kasva, olet juuri sopiva sellaisena :)

Vierailija

Ensinnäkin tyttöpieni, oot liian nuori tänne cosmon sivuille. sun ikäset käy demi.fi:ssä :) kyllä ne rinnat siitä vielä kehittyy. itelläni on ollu aina suht koht suuret rinnat, mutta olen aina ollut ylipainon puolella.

Vierailija

Morgan
Olet vielä aika nuori ja rinnat voivat kasvaa vaikka vielä 18-vuotiaana:)Valitettavasti rintojen koko ei periydy.

Pari oikaisua virheellisiin käsityksiisi:
- Rinnat kasvavat useimmilla 18-vuotiaana, ja vielä sen jälkeenkin! Todella usein 18-vuotiaat ovat vartololtaan vielä jonkin verran "teinejä" ja vartalo kyllä naisellistuu sen jälkeen.

Huomio, että rinnat kasvavat ja muuttuvat läpi elämän. Jokainen kasvupyrähdys, lihominen, laihtuminen, synnyttäminen, imettäminen, imettämättä jättäminen, elämäntavat, lihaskunto, selän kunto, hormonit ja geenit vaikuttavat rintojen muotoon ja kokoon. Niiden kokoon ei itse voi varsinaisesti vaikuttaa, sillä lihoaminen näkyy kaikkialla muuallakin kuin vain rinnoissa. Mutta erittäin laihalla (kuten aloittaja) naiseläjällä pieni lihominen korostaa naisellisia muotoja. Muutoin, rintoja ei kykene kasvattamaan eli läskistyttämään, mutta rinnan muotoon voi vaikuttaa rintalihaksien, eläselän ja hartioiden treenaamisella. Hyvä ryhti ja lihaskunto pitävät rinnat terhakkaina ja tällöin ne yleensä näyttävät toki isommilta ja kiinteämmiltä.

Vierailija

Minäkin olen 14 vuotias ja olen täysin lauta! Minua haukutaan sen takia ja etsin myös keinoja ongelmaani. Siihen ei valitettavasti ole löydetty muuta keinoa kuin odottaa ja odottaa. Olen myös todella lyhyt. Olen 140cm ja painan n.30kg Minulla on todella ohuet kädet ja olkapäät. Läskiä on vain mahassa ja reisissä. Olen koittanut saada painoa lisäämään että rinnat kasvaisivat mutta en vain liho!  

Vierailija

Moi, mä oon 14 vuotias, 154 cm pitkä ja painan noin 37 kg. Ja mulla ei on vieläkään niinku rintoja :( mun kaikilla kavereilla on jo ja mä oon ainoo joka ei käytä vieläkään rintsikoita :( olisko jotain keinoja millä ne sais kasvamaan? :((

Vierailija

Oon 14 ja rinnat ei oo vieläkään alkanu kasvamaan. Mun 2 vuotta nuoremmalla pikkusiskolla on isommat rinnat ku mulla ja äitikin kehitty kuulemma aika aikasin. Onks mus jotain vikaa vai miks mun rinnat ei kasva? Auttakaa!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat