Jäädäkkö vai ei?

Vierailija

Minä ja poikaystäväni olemme nyt seurustelleet yli 2vuotta. Lähiaikoina minulle on alkanut tulla tuntemuksia että sitä kipinää joka säkenöi vuosi sitte ei enää ole. Kuitenkaan en ole ihan varma haluanko "luopua" kaikesta siitä mitä meidän välillä on ja on ollut. Jäänkö nyt vain itse roikkumaan köyhään suhteeseen? Pitäisikö vain jatkaa matkaa ja kokea sitten se pettymys jos huomaakin että oma päätös oli aivan väärä ja nyt jäänkin aivan tyhjänpäälle? Me olemme olleet melko tiivispari koko seurustelun ajan. Meillä on paljon yhteisiä ystäviä ja vietimme jopa viime joulun yhdessä Las Vegasissa. Jotenkin tuntuu vain että en olisi valmis lähtemään tästä suhteesta,mutta kuitenkin joku asia sanoo että olisi aika lopettaa. Haluanko kuitenkaan olla se bitch joka jättää toisen?

Joskus sitä alkaa miettiä että miksi seurustelun ja ihmissuhteiden ylipäätään ovat näin vaikeita? Ja itse olen ainakin huomannut olevani ihminen joka tarvitsee toisen mielipiteen? (tai jopa useammankin)
Eli pähkinänkuoressa olenko tekemässä suurinta virhettä elämässäni?

Kommentit (4)

Vierailija

Teillä on ihastusvaihe mennyt ohi. Se menee ohi kaikissa suhteissa, eli jos nyt jätät poikaystäväs ja alat kohta seurustella jonkun uuden ja ihanan kanssa, saat taas kohta huomata, että "kipinää ei enää ole", ja joudut taas vaihtamaan, ja näin koko loppuelämäsi.

Parisuhteiden jyvät akanoista erotteleekin juuri se, mitkä suhteet kestävät, voimistuvat ja syventyvät ihastusvaiheen päätyttyä. Sinun pitää miettiä rakastatko poikaystävääsi ja olisitko valmis olemaan hänen kanssaan loppuikäsi. Jos kyllä, lakkaa miettimästä lähtemistä ja panosta suhteesi laatuun. Ei parisuhde hoitamatta pysy hyvänä.

En näe miten tuo Las Vegas -juttu liittyy mihinkään.

Vierailija

uskoisin että kuitenkin rakastat häntä..? yleensä parisuhde "latistuu" jossain vaiheessa, kun suhde käy tutuksi ja usein se voi myös mennä hyvin kaavamaiseksi, kun seurustelua on takana jo vuosia. mieti tarkkaan, onko se kipinä todella kadonnut, vai onko parisuuhteesta tullut vain "tasaisen turvallinen", niinkuin sille usein käy..jos todella rakastat puolisoasi, kannattaa yrittää ehkä jotain keinoja millä tätä alkukipinää saisi heräteltyä henkiiin ja "tutustua" puollisoon uudestaan...oletko kenties miettinyt keskustelevasi hänen kanssaan asiasta, mitä hän on mieltä parisuhteesta, ja onko hän huomannut saman hiipumisen..ja olisiko hän kenties valmis tekemään suhteen eteen myös jotain että se kipinä pysyisi....
nämä ovat todsiaan vaikeita päätöksiä, paras tapa on vain kuunnella mitä sydän sanoo.

Vierailija

Jonna88: No ei se niinkään liity mihinkään,paitsi että poikaystävällä läheisiä ystäviä tai oikeastaan sukua siellä.. Sen piti vain demostroida niitä kaikkia asioita joita olemme tehneet ja kokeneet yhdessä.

Vierailija

Mulla on ollu vähän sama olo jo hetken aikaa. Muistelen kuinka ennen olin varma, että tämän miehen kanssa olen koko loppuelämäni, mutta ei enää. Huomannut että suhde aloitettiin ehkä aika hepposin perustein ja turhan nopeasti. Nyt siis huomaan ettei hän ehkä olekaan täydellinen mies minulle. Ja kaiken lisäksi olen nyt ihastunut toiseen jätkään!

Mietin kyllä, että jos tämä on vain ohimenevä vaihe ja en haluaisi jättää häntä vielä. Kuitenkin hän voisi pahastua jos saisi tietää että olen kiinnostunut jostakusta muustakin...

Mutta jos oikeasti rakastat häntä, kannattaa vielä yrittää ja ehkä antaa ajan kulua ja puhua hänelle :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat