Miten peittää rintojen pienuus bikinien kanssa ?

Vierailija

Niin eli siis, itse olen tosi pieni rintainen, muuten tykkään kyllä kropastani. En vaan ole sopusuhtaisen näköinen pistäessäni bikinit päälle. Rintsikoissa käytän kyllä paljon topattuja mutta bikineissä toppausta on aivan liian vähän.
Onko olemassa mitään tuplatopattuja bikinin yläosia yms. vai mitä ehdottaisitte ?

Kommentit (3)

Vierailija

Tämmöstä ohjetta olen joskus kuullut stylistiltä, että topatut narubikinit, joissa on vaakatasoisia raitoja, sais näyttämään rinnat isommilta. Ja vaakatasossahan jos raidat on niin tottakai se isontaa.

Vierailija

Sama ongelma taalla. Ostin yhdet bikinit, joissa oli jo pieni toppaus, mutta se ei imarrellut pienta rintavarustustani sitten yhtaan. Loysin yhdista rintsikoistani irroitettavat toppaukset ja laitoin ne bikineihin (ei mitaan supertoppauksia, heh). Yleensa kolmiobikineissa on semmonen pieni aukko siina ylakulmassa, joten pieni lisatoppauksen laittaminen ei ole ongelma. Onko tuo sitten huijausta tai ei, tuntuu itsevarmemmalta kayttaa bikineita.

Vaakaraidat ja bikinit, joissa on ylimaaraista horheloa saa rinnat nayttamaan isommilta.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat