Uutta seksielämään

Vierailija

Minulla on nyt ollut säätöä erään herran kanssa jo puoli vuotta. Nyt olisi tarkoitus viettää juhannus yhdessä ja haluaisin yllättää hänet jotenkin mukavasti. : > Yleensä hän on se joka yllättää mukavasti ja siksi haluaisinkin nyt tehdä jotain erikoista.
Joten ehdotuksia?
Itse mietein suihinottoa, mutta olen asiassa täysin kokematon ja pelkään tekeväni jotain väärin. Mitään vinkkejä asian suhteen?
Olisin todella kiitollinen jos jakaisitte vinkkejänne, koska haluaisin tehdä mieheni juhannuksesta erittäin mieleenpainuvan. : )

Kommentit (2)

Vierailija

miehissä on se mukava puoli, että ne on loppujen lopuksi todella yksinkertaisia ;)
yksi hyvä idea olisi ehkä käydä ostamassa joku kiva korsetti-yhdistelmä, ja laittaa se ylle. varmasti toimii ;D

suihin otosta ei kannata stressata, vaikka se ehkä voi tuntua alussa oudolta, tai pelottaa että se maistuu/tuntuu pahalta suussa. pääasia on se että nauttii myös itse siitä mitä tekee, eikä mene sen pidemmälle mihin on itse valmis...tuskin poikaystävä siitä nauttisi jos nainen tekee sen hampaat irvessä ;D

ehkä hankala tällätavalla verbaalisesti asiaa neuvoa..mutta yksi mikä on hyvä kikka, on kuvitella että se olisi jäätelöpuikko ;D..mielukuvitusta kehiin, ja kannattaa mieheltä kysyä mikä tuntuu hyvältä. kyllä mies sanoo jos joku tuntuu epämukavalle.
hyvää juhannusta! ;D

Vierailija

Hampaita kannattaa ainakin välttää suihinotossa. En nyt muita kovin kummoisia niksejä tässä keksi, mutta taitaa olla yksi hyvä meneillään oleva keskustelu jo. Olikohan Vinkkejä kaavamaiseen seksiin?

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat