Auttakaa, pettäminen

Vierailija

Jätkällläni ja mulla oli sellanen sopimus ettei saa kattoa muita muijii eikä jätkii. Tämä jätkä sitten baarissa oli pussannut sen exää ja murruin aika totaallisesti koska tää oli ainut ihminen kehen oikeesti luotin perheen lisäks. Pistin poikki sen sopimuksen ja aattelin että jos se voi tehdä tollasta nii ei se siit ikinä muutu eikä palattais enää ikinä yhteen. Siksipä sitten heitin järkeni menemään ja itse menin sitten sänky puuhiin yhen kaverin kanssa.
Nyt asiaa sitten alettiin sopia ja tietenkin mun oli pakko kertoa puuhistani. Tää jätkä sitten suuttu enkä tiiä mitä tässä voisi tehdä. Kuitenkaa " petettyäni " emme olleet minkään laisessa suhteessa, jätkäkin tiesi sen.
Mitä nyt?

Kommentit (7)

Vierailija

Tuo kuullostaa tosi surulliselta tilanteelta.
Mun mielestä puhut jätkälle että otatte aika lisän, näette tapaatte vietätte aikaa yhdessä ja katsotte miltä se tuntuu.
Uskon että kundi välittää susta todella, mutta tilanne on vaikea, vaikkette yhdessä ollenkaan, olit toisen kanssa. En puolustele kundia, mutta oliko pusu hänen aloite, oliko se hirveää kuolaamista yms? Se kertoo myös paljon.
Oletko kyseenalaistanut miksi kundisi edes oli samassa porukassa exän kanssa ja antoi tilanteen luisua pusuun?

Pyytänyt olet varmasti omaa tekoasi myös anteeksi mutta uskon että kun keskustelet asiasta ja kerrot tunteistasi ja pyydät myös kundin kertovan omista ajatuksista, ollaan jo paremman puolella. Molemmat nyt kuitenkin tietävät totuuden ja tapahtuneen.
Istukaa alas ja tehkää jotain yhdessä puhukaa arjen lomassa.
Anna aikaa itsellesi ja kundillesi, tilanne on tulessa, anna pölyn laskeutua.

Toivon teille onnea ja että asiat selviävät! :)

Vierailija

eikö tuommoset sopimukset ole aika typeriä? ja jos semmonen tehään niin siitä pitäis puhua ja selvittää mitä molemmat tahtovat?
tuossa toisessa aloittamassasi keskustelussa kerrot että olet 15 ja mies on 21 vuotias...
tämä on vain minun mielipiteeni mutta luulisi teidän olevan eri tasoilla henkisesti ja haluavan kumpikin eri asioita.

mies on työikäinen,pikkuhiljaa perhettä (?) haluava ja sinä olet koulusi (?) lopettamassa ja iässä missä etsitään itseään.

tarkoitukseni ei ollut loukata :)

Vierailija

Et loukkakaan! Sopimuksemme oli juuri sellainen mitä molemmat tahtoi ja näimme hyväksi. Itse olen ikäisiini edelläkävijä, jätkä taas henkisesti poikamaisempi kuin 21v. Kaikesta olemme puhuneet ja mikään esimerkkisi ei ole ollut este suhteellemme.

Vierailija

Tuollaiset tilanteet on aina vaikeita, mutta pahin mitä voi tehdä toisen rikkoessa jonkin sopimuksen, on mennä kostamaan asiaa jollain tavalla, koska se vaan mutkistaa asioita lisää.

Yrittäkää nyt puhua asiasta ja saada se jotenkin sovittua, vaikka tiedän kyllä miten jonkin tuollaisen jälkeen on enää vaikeaa luottaa toiseen.

Vierailija

" Sovimmekin " asiat mutta kuitenkin tuntuu ettei kaikkea olla saatu selvitettyä. Ja kaiken tämänkin olemme voineet tehdä vain puhelimessa tai netissä, sillä tilannetta mutkistaa se, että olen matkoilla.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat