Orgasmi ei tunnu hyvältä

Vierailija

Minulla on ollut aina ongelmia saada orgasmia - en esimerkiksi koskaan ole onnistunut siinä itsetyydytyksen kautta ja lopetinkin touhun jo ajat sitten kun koin sen turhana ja epämukavana. Poikaystävän kanssa seksi sujui aluksi loistavasti, kun en saanut orgasmia, mutta sain silti hyvänolontunteita koko toimituksen ajan, olin kiihottunut ja nautin kovasti.

Nyt olen kuitenkin alkanut saada jotain orastavia orgasmeja (?) kun poikaystävä koskettelee esileikin aikana sormin. Elikkä leviää sellainen lämmöntunne ja alapää alkaa sykkiä. En kuitenkaan tunne mitään "huippua" tai "laukeamista" ja tuntuu, että koko "orgasmi" jää aina jotenkin kesken. Jo sykkimisen aikana alan tuntea oloni melkein masentuneeksi, itkuiseksi ja ahdistuneeksi ja haluaisin lopettaa koko homman siihen paikkaan. Tämä vaikeuttaa tietenkin huomattavasti seksielämäämme kun siinä vaiheessa emme ole päässet vielä edes kunnolla alkuun. Onko jollain muulla jotain samankaltaisia ongelmia? Tai tiedättekö mistä voisi johtua?

Kommentit (3)

Vierailija

Umh, voisitte vaikka testata, jos tuohon auttaisi hidas esileikki. En ole ihan varma mita tarkoitit, mutta joskus itsellani itsetyydyttaessa/tyydytettavana ollessa ensin tunnen lammontunteita, nautintoa ja tuntuisi kuin orgasmi olisi tulossa, mutta koko touhu alkaakin sattua. Sanoisin, etta tuo johtuu liiallisesta klitoriksen stimuloimisesta. Koskettele kaikkialta ja stimuloi koko aluetta (ihan lahelta tuota emattimen aukkoa ja vaikka sisaltakin, jos niin haluat ja palaa sitten taas klitorikseen). Kiusoittele itseasi ja tee varmaksi, etta olet todella kiihottunut!

(anteeksi huono suomeni :( )

Vierailija

auttaisiko ehkä suuseksi? minullekin orgasmin saaminen on hankalaa, mutta hyvä esileikki ja suuseksi ennen yhdyntää auttaa ja se, että nainen on päällä. silloin sekä g-piste, että klitoris stimuloituvat parhaiten.

Vierailija

Itsellä on hieman samantyyppisiä tuntemuksia, vaikkakin orgasmi tuntuu koko ajan kyllä hyvältä. Ongelmani on se, että se tuntuu juurikin jäävän jotenkin kesken ja jää erittäin lyhyeksi. Olenkin miettinyt, kuinkahan kauan naisilla keskimäärin orgasmi kestää?

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat