eka kerta

Vierailija

Oon siis vielä neitsyt, mutta voisin veikata, ettei ekaan kertaan oo enää kauaa aikaa. Oon koittanu vähä tutustuu itteeni ja oon huomannu ongelman. Saan just ja just yhen sormen sisään, mut se menee ihan tosi vähän, ei juur yhtää.
En oo ikinä ees käyttäny tamponii. Mitä mä teeen?
Pitääks mun vaa "venyttää" itteeni? :D

Kommentit (5)

Vierailija

Mulla oli hieman samoja ajatuksia joskus, tamponin laittaminen sattui ja olin tosi tiukka. En halua pelotella, mutta eka kerta sattui ja aika h*lvetisti. Nykyäänkin vielä saattaa aluksi sattua, mutta menee onneks ohi muutaman työnnön jälkeen. Yrität vaan olla mahollisimman rentona ja jännittämättä!:)

Vierailija

Kaikkihan tietää, et usein eka kerta sattuu. Mun mielestä ekaan kertaan on valmis siinä vaiheessa, kun on oikeanlainen seurustelukumppani, ja haluaa menetttää sille neitsyytensä siitä huolimatta että se sattuu. Kuulostaa yksinkertaselta, mutta noin mä ajattelen. Ei kannata kummemmin "venytellä" mitenkään, mutta kannattaa jatkaa omaan kehoon tutustumista ja harjoitella nautinnon tuottamista itselle ja rentoutumista.

Vierailija

Tatti rohkeasti sisään vaan, kyllä se siitä lähtee.
Nelikymppisenä sitten onkin eri tilanne, holahtaa niinkuin nuppineula ämpäriin.;)

Vierailija

Itelläni oli sama juttu sillon ennen ekaa kertaa. Enpä ite ainakaan erityisemmin "venytellyt" itteeni :D Sattuhan se eka kerta jonkun verran, kun oli paikat vielä niin tiukat, mutta kyllä se siinä käytössä venyy ;) :D

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat