exän kaveri mielessä

Vierailija

jep eli ongelmana on se että olen noin 2kk sitten eronnut 2 vuoden pituisesta suhteesta. ja rakastan exäni kaveria, ja siis ihan oikeasti rakastan. suhteen loppuajoilla syyni seurusteluun oli se että näkisin exäni kaveria, kunnes viimein tajusin sen, jätin kumppanini. nyt exän kaveri on edelleen mielessä koko ajan, mitä siis tehdä? muuta vaihtoehtoa kuin unohtaa ja sammuttaa tunteet jotenkin(tunteita ollut jo vuoden) ja etsiä joku toinen?

Kommentit (4)

Vierailija

Kokemuksesta voin kertoa, että tunteiden sammuttaminen voi olla hieman hankalaa. Entä jos vain kertoisit hemmolle tunteistasi ja katsot mihin se johtaa? Se saattaa helpottaa sua unohtamisessa, jos et saa vastakaikua. (:

Vierailija

suosittelisin että otat ihmiseen yhteyttä. jos tunteet ovat vahvat, kannattaa aina kokeilla. pyydä tyyppi vaikka kahville yms ja selitä mitä tunnet...aina kannattaa yrittää, meni se miten vain, kuin että elää koko elämänsä pohtien, että entä jos olisin vain avannut suuni..mistä sen tietää, hän voi olla joko tuleva aviomiehesi, tai jutusta ei tule mitään..mutta riski kannattaa ottaa voimia ja onnea koitokseen :)

Vierailija

Ihastuin yläasteella luokkalaiseeni poikaan, joka oli täysi kusipää, enkä halunnut hänen kanssa seurustella, vaikka tunteita kuitenkin oli. Asiaa pahensi se, että ko tyypillä saattoi olla myös tunteita minua kohtaan, niistä en halunnut ottaa selvää. Edelleen, yli neljän vuoden jälkeen, minulla on ollut tunteita häntä kohtaan. Välillä helpompia, välillä vaikeampia jaksoja, enkä vieläkään pysty puhumaan hänelle niin että katson tyyppiä silmiin. Niin ja tosiaan, en edelleenkään ole kertonut tunteistani, mutta uskoisin että ne on vihdoin laantumassa ja en aio sitä siis tehdäkään enää.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat