Perinteisiä KIRJEkavereita

Vierailija

On ihanaa, että postimies tuo Cosmon postilaatikkoon kerran kuussa, mutta jotain muutakin lukemista olisi ihana saada! Muistan kun lapsena omistin kymmeniä kirjeenvaihtokavereita, mutta sitten kaikki katosivat omille teilleen ja lopettivat yhteydenpidon.

Olen jo pidemmän aikaa miettinyt kirjeenvaihdon aloittamista uudelleen, mutta en vain ole löytänyt oikeita ihmisiä siihen. Sitten sain idean kysellä asiasta täällä, eli: kiinnostaako perinteinen kirjeenvaihto ketään? Mitään suurempia kriteerejä minulla ei ole, voit siis olla missä elämäntilanteessa tahansa, missä päin tahansa, minkä näköinen tahansa... Ainoa kriteeri on, että olisit luotettava ystävä ja ahkera kirjoittaja. Haluaisin jakaa elämäni jonkun kanssa kirjeiden välityksellä.

Jos joku kiinnostui, vastaa ihmeessä sähköpostiosoitteen kera, niin vaihdetaan osoitteet yms. :)

Sivut

Kommentit (28)

Vierailija

Itse olen myös joskus miettinyt tätä "vanhaa" tapaa kirjoittaa :) Nykyään sitä vain mesetetään tai facebookissa chattaillaan.. Idea uudestaan aloittaa kirjeenvaihto alkoi kiinnostamaan, olisihan se kiva tutustua uusiin ihmisiin ja odottaa sitä kirjettä :)

Vierailija

Kuulostaa ihanalta idealta, itsekin olen samaa kaivannut; sitä odotusta, koska saa toiselta pitkän kirjeen, pääsee lukemaan sen ja vastaamaan siihen heti!:)
Mullakin ollut pitkäaikaisiakin kirjekavereita, mut se on niiden toisten osapuolten takia jäänyt, ja kyllä harmittaa hirveesti, kun itse olis viel kirjevaihtoa tahtonut jatkaa..
Eli, voit laittaa mullekin meiliä osoitteeseen saijaf10@gmail.com :)

Vierailija

Niin, ja jos joku tahtoo useamman kirjekaverin, niin täällä olis yks, jolla riittäis "puhtia" useammallekin kirjoitella!:)
S-postiosoitteen näette tuosta edellisestä viestistäni, et ei muuta kun yhteydenottoja.:)

Vierailija

Minä oon kova tyttö kirjottaan, kirjotan toosi pitkästi perinteisiä kirjeitä :)ja vastaan yleensä nopiaan ja oon tosi ahkera kirjottammaan ja oon luotettava :) siis jos vielä oot vailla kirjekavereita? toki joku muukin saa vastata mulle, jos kiinnostaa :)enempi sitten mailissa ja vaihdetaan ihan perinteiset osoitteet :) sähköpostiosoitteeni on suikka85@yahoo.com

Vierailija

Mä oon ite ettiny ties minkälaisilta sivuilta joska löytyis kirjekaveria, mut ei vaan oo löytynyt :/ mut nyt ois ihan mahtavaa jos joku ottais yhteyttä vaikka ihan aluks sähköpostitse : )
'Ainoa kriteeri on, että olisit luotettava ystävä ja ahkera kirjoittaja. Haluaisin jakaa elämäni jonkun kanssa kirjeiden välityksellä. ' mustakin olis ihanaa jakaa elämäni kirjekaverin kanssa <3
Kirjotelkaa ihmeessä: peikkotytto@windowslive.com

Vierailija

Mulla onkin pari kirjekaveria tällä hetkellä. Mä olen omani poiminut swapparitfoorumin kautta, kun swappailuakin harrastan. Kyllä kirjeet on mun mielestä edelleen tosi ihana juttu, vaikka enemmän sitä kai tosiaan on ala-aste ikäisenä jokainen harrastanut. Siitä saa kuitenkin enemmän irti kuin netissä juttelusta. Se on samalla mukavaa ja rentouttavaa. :>

Vierailija

Täälläkin yksi kirjeitä innoissaan kirjoitteleva cosmolainen. Viimeksi kirjoitetut kirjeet taitavat olla alakouluaikana kirjoitettuja. Nyt olisi mahtavaa aloittaa kirjoittamaan taas uudelleen itselleni tärkeistä asioista ja välillä ehkä vähemmänkin tärkeistä asioista, omasta fiiliksestä riippuen tietenkin. :)
Laitahan yksäriä, jos kaipailet kirjekaveria!

Vierailija

Heips!!
ehdotuksesi kirjeenvaihdosta oli loistava, hyvä että on joitakin ihmisiä joita kiinnostaa asia.
itsekkin olen nuorena kirjoitellut kirjeitä, oli mukavaa jakaa asiansa toisen kanssa ja odottaa vastausta takaisin..
kiinnostuin asiasta. chili_87@luukku.com
etsitkö minkä ikäisiä kirjekavereita?

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat