Naimisissa oleva mies ihastunut minuun

Vierailija

Niin, lapsiakin hältä löytyy.
Itse olen parikymppinen.
On minulla tekeminen kun yritän puhua järkeä ja estellä tekemästä mitään. Seurustelenhan itsekkin. Näen ko. henkilöä päivittäin.

Apua/vinkkejä? Kohtalotovereita?

Kommentit (10)

Vierailija

Niin.... Älä tee mitään. Parhaiten estät ignooraamalla koko tyypin jos puhe ei mene perille. Älä nyt kuvittele että saat äijän huomaamaan perheensä puhumalla jotain realiteeteistä. Kyllähän tyyppi ne varmasti tajuaa ilman apuakin, ei vaan välitä. Unohda vaan tuollainen ja jatka elämääs.

Vierailija

Ajattele haluatko rikkoa perhettä? Lapset kärsisivät erosta varmasti eniten (kokemuksesta puhuen) Ei ole kivaa kun vanhemmat eroavat; varsinkaan sillon kun lapset ovat vielä pieniä eivätkä ymmärrä "MIKSI?". Jos perhe on mahdollista säilyttää kasassa ja tuommoinen "syrjähyppy" korjata. Antaisin miehen olla... Onko nykyinen suhteesi sinulle tärkeä? Älä petä poikaystävääsi ja jos olet valmis suhteessa syrjähyppyihin; mieti onko oikein että jatkat nykyisessä parisuhteessasi?

Vierailija

Mies voi pitää estelyä "leikkinä". Ignooraamistakaan kaikki ei tajuu, kokemuksella voin sen sanoo. Parasta on kun sanot vaan asiallisesti, mutta napakasti, että ei kiinnosta ja et ole missään paitsi pakollisissa kontakteissa tyypin kanssa. Jos ei mene äijälle jakeluun niin sanot ilkeämmin. Jos kaikesta huolimatta jatkuu niin sanot kolmannelle osapuolelle, esim. töissä esimiehelle.

Vierailija

sinuna unohtaisin moisen miehen...mieti millainen mies pettää omaa VAIMOAAN ja vielä lapsiaankin siinä samalla...haluatko todella ihmisen joka on moiseen kykenevä..? ja mikä takaisi sen ettei tämä tee samaa temppua sinulle. olet vielä nuori, kannattaa sanoa tälle "aviomiehelle" että harkitsee perheneuvontaa vaimonsa kanssa, keskity sinä omaan parisuhteeseesi, tai sinkkuna oloon...naimisissa olevat, pettämiseen taipuvat miehet on viimeinen asia jonne kannattaa silmänsä kohdistaa...

Vierailija

Täällä on kohtalotoveri! Olin työharjottelussa yhessä kaupassa, kun sitten ukosta alkoi paljastua sellasia puolia että huhhuh. Oli vaimon kanssa yhteinen yritys, mutta vaimo oli äitiyslomalla niin ei ollut perään katsomassa. Miehellä on myös 2 lasta.
Työharjottelu sit loppu ja soitin sille, että kirjottaa työtodistuksen niin tuun hakemaan. Hän sitte sano et tallettaa mun numeron et jos joskus vaikka häirikköviestejä laittas ja siis todella pervosti sanoi. Ite en oo lähteny siihen mukaan ollenkaan.

On lähettäny mulle myös kuvan kalustaan, ihan tosta noin vaan. O.O Olin kyllä hitusen yllättynyt. Mies tietää, että seurustelen. Hän vain sanoo, ettei haittaa. Nyt en ole kuullut hänestä vähään aikaan mitään ja hyvä niin.

Vierailija

En varmaan sanonut tarpeeksi selvästi etten itse ole mukana tässä jutussa ollenkaan, kun noin neuvotte / epäilette minua, hyvänen aika sentään! Ajattelen juuri samoin kuin te, en voi kun ihmetellä miten tämä mies voi olla välittämättä vaimostaan ja lapsistaan, vaimonsa kun on vielä viimeisillään raskaana.

Olen juuri yrittänyt olla välittämättä ko. henkilöstä, tai kohdellut ja kommunikoinut hänen kanssaan vain asiallisesti ja samoin kuin muidenkin työtovereiden, mutta siitä huolimatta hän päivittäin ja useasti päivässä kertoo kuinka hulluna minuun on, kuinka olen hänet sekaisin saanut ja miten hänen tekisi mieli tehdä niin ja näin. Siinäpä sitten ollaan "Oleppas nyt hulluja puhumatta!". Ja voi kuinka monta kertaa olenkin saanut sanoa hänelle että hänen täytyy nyt vaan unohtaa tuollaiset ajatukset ja keskittyä perheeseen ym ym. Mutta ei, ei mitään hyötyä. Olen aivan neuvoton!

Vierailija

Ja niin, olen käskenyt hienovaraisesti häntä lopettamaan moisen liehittelyn, ja on hän sitä itsekkin anteeksi pyytänyt. On vaan niin mukava ihminen kuitenkin, että en tosiaankaan halua mitään esimiehiä rueta asiaan sotkemaan. Sitä kautta hänen perheensä luultavasti saisi tietää asiasta ja näin sen saisin tahtomattani hajalle. Ja ottaisiko minua kukaan vakavasti edes jos menisin sanomaan että apua mitä teen kun tämä yksi on minuun ihastunut? Ei kai se esimies voi hänen tunteilleen sanoa että kuolkaa pois. Noh, kyllä tämä tästä varmasti rauhottuu ja loppuu.

Vierailija
jännä.

Täällä on kohtalotoveri! Olin työharjottelussa yhessä kaupassa, kun sitten ukosta alkoi paljastua sellasia puolia että huhhuh. Oli vaimon kanssa yhteinen yritys, mutta vaimo oli äitiyslomalla niin ei ollut perään katsomassa. Miehellä on myös 2 lasta.
Työharjottelu sit loppu ja soitin sille, että kirjottaa työtodistuksen niin tuun hakemaan. Hän sitte sano et tallettaa mun numeron et jos joskus vaikka häirikköviestejä laittas ja siis todella pervosti sanoi. Ite en oo lähteny siihen mukaan ollenkaan.

On lähettäny mulle myös kuvan kalustaan, ihan tosta noin vaan. O.O Olin kyllä hitusen yllättynyt. Mies tietää, että seurustelen. Hän vain sanoo, ettei haittaa. Nyt en ole kuullut hänestä vähään aikaan mitään ja hyvä niin.

Herranen aika! Mutta hyvä tietysti jos moinen ei ole sen enempää jatkunut. Onkohan miehillä jotenkin kieroutuneita fantasioita tms. että ollaan naimisia ja isiä, mutta olisi kiva sitten siinä välillä vähän kuksautella vierastakin? :s voi, voi...

Vierailija
LRA

jännä.

Herranen aika! Mutta hyvä tietysti jos moinen ei ole sen enempää jatkunut. Onkohan miehillä jotenkin kieroutuneita fantasioita tms. että ollaan naimisia ja isiä, mutta olisi kiva sitten siinä välillä vähän kuksautella vierastakin? :s voi, voi...

Niin ja lisänä tuohon se, ettei oma tilanteeni ole noin ''paha'' kuitenkaan... tai mistäs tiedän mitä tämä minuun ihastunut herra päässään ajattelee, mutta hyvin tunne puolen juttu ollut tähän mennessä, mitä nyt on ääneen ilmaissut haluavansa minua suudella. Se onkin tässä jutussa ollut "vakavin/pahin" asia.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat