Ihania kirjoja!

Vierailija

Kertokaa hyviä lempikirjojanne tänne! Aina välillä tuntuu, että on lukenut kaikki hyvät naisten romantiikkakirjat, mitä on ja tarvitsee taas lisää vinkkejä, niin kertokaa omia lempikirjojanne tai kirjailijoita.

Itse tykkään Jane Austenista ja Tuija Lehtisestä ja yleisesti ottaen kaikista romanttisista, mutta hauskoista kirjoista :)

Kommentit (6)

Vierailija

Joanne Harrisin herrasmiehiä ja huijareita. Tää ei oo mikään romanttisin kirja, mut tarina on tosi hyvä ja yllätyksellinen loppu. Suosittelen. ja kaikki cecilia ahernin kirjat on hyviä.

Vierailija

Anni Polvan rakkausromaaneihin kannattaa tutustua jos haluaa hauskaa luettavaa. Näitä kirjoja on pitkä liuta, parina esimerkkinä sellaiset kuin Kumman teistä otan, Vihellä minulle Viki ja Oletko sinäkin lemmensairas. Ensimmäiset niistä on kirjoitettu 40-luvulla, viimeiset joskus 80-luvun alussa. Aikakausi näkyy aika selvästi, ja siitä huomaa että jotkut asiat ovat (onneksi) muuttuneet paljonkin, jotkut taas eivät. Vertailukohtia nykyajan sinkkuelämäkuvauksiin löytyy yllättäen :)

Sellainen varoitus on tosin annettava, että joissakin asioissa niissä puskee ihan käsittämättömän pelottavia asenteita ilmoille. Mutta jos nämä viat on valmis sivuuttamaan, niin kirjat ovat muuten tosi hauskoja.

Vierailija

Joo toi Joanne Harrisin kirja oli musta kans aika hyvä! Loppu oli ihan mahtava.
Itse suosittelen Susanna Kearsleyn Marianaa. Se on hieman vanha kirja, mutta romanttisuudessaan aivan ihana. Kaksi tarinaa kietoutuu hienosti yhteen. Tykkään!
Lisäksi Sophien Kinsellan kirjat on mielestäni hauskalla tavalla romanttisia. Juuri luin vähän aikaa kirjan Salaisuuksia ilmassa ja se oli mielestäni todella hauskaa luettavaa.
Toivottavasti näistä löytyi pari mukavaa vinkkiä!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat