"kotitekoiset" raidat!

Vierailija

Juu eli tällaisen opiskelijan pussille on turhan kallista käydä ottamassa kivat vaaleat raidan kampaajalla.
Olisiko teillä ihmisillä siis jonkinlaisia hyviä tippejä raitoihin joita voisi tehdä itse? Onko hyviä kokemuksia kauppojen raitaväreistä? Oma tukan värini on oikeasti vaalea, mutta menin tekemään sen virheen, että värjäsin tukan tummaksi ja nyt on alkanut kaduttaa.

Kiituksia vastauksista jo etukäteen :) !

Kommentit (3)

Vierailija

Mun sisko teki mulle kivat vaaleat raidat, ei todellakaan kannata yksin kokeilla, ellet ole tosi taitava! Kannattaa käyttää foliota ja jäljitellä samaa tekniikkaa kuin kampaajakin. Myös kannattaa huomioida, että raitojen teko kestää yllättävän kauan, varsinkin jos hiuksesi ovat pitkät ja paksut. Vaalea väri tarttuu raidoituksessa hyvin nopeasti, joten ole tarkkana. Mun väriaine tais olla Garnierin raitapaketti, kaikkein vaalein sävy? En kyllä nyt ole ollenkaan varma.

Vierailija

suosittelen todellakin garnierin niitä raita paketteja!! mulla on myös aika vaaleet hiukset ja varmaan 9 vuotta raidottanu niitä ja sit tossa helmikuussa repäsin ja värjäytin tummanruskeeks kampaajalla. en kuitenkaan koskaan oikeen tottunu siihen tummaan joten ekan kerran kävin kampaajalla raidottamassa vaaleemmaks, mistä tuli.. no.. vähän oranssi/kellertävä. kuukaus sitte mun sisko raidotti mun hiukset just sillä garnierin raitapaketilla ja siitä tuli jo paremman sävynen.

Mut siis suosittelen ehkä värjäämään eka vaaleemman ruskeeks hiukset, vaikka kotona, jos sun hiukset on kauheen tummat. Tai sitte kun niitä raitapakkauksia on eri sävysiä niin älä vielä ota sitä ihan vaaleinta, koska sillon on just isona vaarana "porkkanaraita-efekti". :D Niin ja suosittelen ottamaan jonkun kaverin avuks niitä raitoja laittamaan ja tekemään toooooooooooooosi ohuita et hiukset vaalenee suht luonnollisen näkösesti. ei oo mun mielestä mitään kauheempaa kun paksut vaaleet palkkiraidat tummassa tukassa!! Mut hyviä raidotushetkiä!!!! :)

Vierailija

ai nii, unohin tohon edelliseen viestiin laittaa et jos sulla ei vielä oo niin osta ihmeessä hopeashamppoo, koska sillä saa sitä tukkaa raidotukset jälkeen tosi paljon paremman näköseks. :) se on aika kallis kertahankinta, mut ainakin sellanen lorealin kampaajalta ostettu on kestäny mulla tosi pitkään, kun eihän sitä joka pesussa kannata laittaa koska kyseinen tuote kuivattaa hiuksia ihan järkyttävästi :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat