Näppykalkkunajalat

Vierailija

Eli itselläni on ongelmana se, että olen melko kalpea. Se ei minua haittaa, mutta näin kesäisin kun haluaisi pitää vähän lyhyempää housua ja mekkoa, niin jalat tulevat esiin ja ne näyttävät aika kammottavilta. Hirveät niistä tekee se, että ne muistuttavat kynittyä kalkkunaa. Elikkäs niissä on sellaisia pilkkuja, mistä sitten säärikarvat kasvaisi (jos en sheivaisi). Sheivaanko jotenkin väärin, auttaisiko rusketus vai onko tämä vaan kirous?

Kommentit (8)

Vierailija

Testaa itseruskettavia voiteita tai sitten hankit ihan luonnollisen rusketuksen takapihallas. Sheivaatko vastakarvaan? Kayta kosteuttavaa voidetta sheivauksen jalkeen, joten valtyt napyilta.

Vierailija

Mulla on ikuinen ongelma tämmösten jalkojen kanssa.
Ei auta rasvat, sheivaamatta jättäminen, kuoriminen... Ja tätä kaikkea olen tehnyt säännöllisesti kauan aikaa. Ihan meinaa itku tulla kun katsoo muiden silkkisääriä, hyvät jalat ois muuten, mutta niiden iho on kamala - valkoiset ja näppyset.

Nanen
Seuraa 
Liittynyt13.1.2010

Minulla on auttanut kun sheivauksen jälkeen laittaa ensin kunnolla kosteusvoidetta ja antaa sen vähän aikaa imeytyä. Sit päälle kerros vielä pepanthenia. Hyvin on näpyt lähteny, tai ainakin ne on hälvenny sen verran et niitä ei erota juuri ollenkaan.

Vierailija
solitude

Täytyypä kokeilla :) Kiitos vinkeistä.

sulla voi olla myös keratosis pilaris eli talirauhasten sarveistapit.
mulla on se ja sen takia käsissä ja jaloissa on sellasia punasia pieniä näppyjä ihokarvojen juuressa tai sillee.. :D se kannattaa tutkituttaa ihotautilääkärillä, jos ne näpyt ei lähe normaalisti jos kosteusvoide tms ei auta. :) sitä on 40-60%:lla nuorista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat