Okei nyt tarttis sit ihan tosissaan apua!

Vierailija

Eli tilanne on tämä: Jätkällä on kaksi naista ja olen heistä toinen. Kyseinen herra ei osaa päättää kumman haluaa mutta minä sen sijaan olen päättänyt, että olen ehdottomasti oikea valinta. Jos kellään olisi mitään hyviä vinkkejä siihen kuinka saisin tämän hämmentyneen kaksilahkeisenkin tajuamaan asian, olisin erittäin kiitollinen! :)<3

Kommentit (6)

Vierailija

Hyvähän se on tietysti ulkopuolisena sanoa, kun omat tunteet eivät ole pelissä, mutta kuitenkin minulle ainakin tulisi samassa tilanteessa olo, että haluanko olla se joka nipin napin voittaa nyt syntyneen kilpailutilanteen. Itse ainakin haluan olla juuri se nainen, jota mies haluaa maailmassa eniten eikä niin että tulin valituksi. Mielestäni tämä jätkä vaikuttaa tyypiltä, joka ei osaa tehdä päätöksiä vaan haluaa kaiken. Eikö tilanne loukkaa sinua?

Vierailija

Ymmärrän kyllä sinun näkökulmasi sillä itsekkin mietin tuota ihan samaa vielä joitakin viikkoja takaperin... Aluksi olin hyvin loukkaantunut, koska minulla ei koskaan ole ollut tuuria rakkaudessa ja luulin tämän miehen olevan vastaus kaikkiin itkettyihin rukouksiini rakkauden löytämisestä, mutta kun miehen paraskaveri sitten päätti paljastaa minulle minkälaiseen tilanteeseen olin itseni sotkenut(mieshän siis ei itse tiedä että tiedän että hänellä on toinen) olin hyvin järkyttynyt ja pettynyt. Nyt olen kylläkin päässyt sen yli ja lähinnä haluan "voittaa" tässä "kisassa".. Suoraan sanoen se on minulle enää vain peliä. Vaikka hän valitsisi minut en nää meillä yhteistä tulevaisuutta.. Tämä on vain minun tapani opettaa miestä hiukan.. Lapsellista, tiedän.

Vierailija

hmm..oma henkilökohtainen mielipiteeni olisi se, että miehestä ei IKINÄ kannata lähteä kilpailemaan. itse jos olen joutunut tilanteeseen jossa mies on ollut kiinnostunut jostain toisestakin kuin minusta, olen nostanut käteni pystyyn(...mikä on sitten kylläkin jostain kumman syystä johtanut siiihen että mies on kipittänyt minun luokseni). yksinkertaista on, että miehet rakastavat kissa-hiiri leikkiä, ja tahtovat aina sen mitä eivät saa. nosta siis kätesi pystyyn ja kävele arvokkaasti tilanteesta pois. katso sitten mitä tapahtuu...itse kun et tilanteelle voi mitään. se on hän jonka se päätös on tehtävä.

Vierailija

EI NÄIN. Kukaan nainen ei sais alentuu tälläsee, että mies saa oikeen valita. Löydät varmasti parempaakin ku tuollaisen pelimiehen. Vaikka lopulta hän valitsisikin sinut, ei suhteenne tulisi olemaan kestävä kusipäisyyden takia. Oikea mies on se, joka ei valitse arvalla.

Vierailija

Voi että tyttönen. En ymmärrä miksi vaivaudut tänne pohtimaan moista, tiedän että jätkä saattaa olla ihan kunnon kaveri, mutta tuo tilanne on väärä.
Sinä et ole pojan äiti joten älä näpäytä tätä, teet itsestäsi tosi nartun vaan myös miehen silmissä. Jos mies on sinulle vain kisaa, lopeta saman tien ja etsi uusi. Et itse halua varmastikkaan samaan tilanteeseen ja olisi tietysti reilua kertoa jätkälle että tiedät toisesta. Samalla voisit havainnoillistaa että se ei ole reilua pimittää asiaa myöskään toiselta tytöltä.
Anna jätkän olla ja pyöritellä sormiaan, se joka haluaa kaiken ei yleensä saa mitään. Jätkä ei ole sua varten etkä sinäkään häntä varten, on väärin että kukaan joutuu valinnan kohteeksi tai jonkun hylkäämäksi toisen takia.

Tiedän kokemuksesta että pelinappulana ei ole olla. Tollainen mies ei osaa oikeasti vaan valita, ei oikein muussakaan vaikka saisitkin hänet omaksesi.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat