miten toimia?

Vierailija

olen ollut jo useamman kuukauden kihloissa poikaystäväni kanssa. asumme kuitenkin opiskelun takia vielä eri paikkakunnilla, ja nyt olin hänen luonaan, emme olleet pariin viikkoon nähneet toisiamme. Olemme todella rakastuneita ja olimme onnellisia tapaamisestamme.

Kun hän meni keittiöön tekemään ruokaa, minä ryhdyin leikkimään hänen puhelimellaan. Löysin sieltä hänen lähettämiään viestejä, joita hän oli ex-tyttöystävälleen laitellut. Kaikkea "minullakin on ikävä sua" ja "nyt on vaa sellane olo et tarviin sut tänne tule vaan" "jos tuut ni minä ainaki halaan sua" yms. saapuneissa viesteissä oli viestejä tytöltä, joissa hän kertoi vielä pitävänsä pojasta ja viimeisimpänä viesti jossa hän kertoi tämän olevan rakas.

Mieleeni tuli ajatus siitä, onko hän mahdollisesti saattanut pettää minua tuon tytön kanssa. Vai onko viestit vain laitettu sellaisina hetkinä kun hän on vain tarvinnut nykyisen ystävän, ex-seurustelukumppanin seuraa.

miltä tämä teistä kuulostaaa?

ja jos hän on pettänyt minua, mitä teen? tiedän että tuo tyttö on kuitenkin juuri muuttamassa toiselle puolelle suomea, joten annanko asian anteeksi vain eräänlaisina "hyvästeinä". tahtoisin tehdä niin, sillä rakastan häntä ja tiedän että oikeasti hänkin rakastaa minua, mutta toisaalta mieleen jää epämiellyttävä tunne siitä, että pettääkö hän uudestaan.

mitään pettämiseen viittaavaa hän ei ole tunnustanut, kun epäsuorasti ryhdyin häneltä yleisiä mielipiteitä asiasta keskustelemaan, huomasin tosin että tuon keskustelun jälkeen hän oli poistanut kaikki viestinsä, joten onko mahdollista että se olisi ollut hetken mieliohde jota hän häpeäisi ja katuisi niin paljon ettei tekisi sitä enää, vai onko hän vain niin kyllästynyt minuun? ):

en tiedä mitä teen, joten mielipiteitä, neuvoja ja ajatuksia tänne kiitos naiset!

Kommentit (3)

Vierailija

kylhän toi kieltämättä vähä epäilyttävält vaikuttaa... mun mielestä sun kannattais kysyy suoraan mieheltä että mitä tää on ollu. se saattaa yl vedota siihen että oot menny kattomaa viestejä hänen puhelimestaa ilman lupaa, mut mun mielestä parisuhteessa siihen on oikeus, koska sillon ei sais olla mitään salaisuuksia. itse oon kyllä niin mustasukkainen että alan heti epäillä pettämistä, mutta ei kyse ole varmaan siitä tässä tapauksessa. itse kysyisin kyllä suoraan asiasta...
jaksamisia sulle, toivottavast asia selviää :)

Vierailija

Jos ei ole päässyt yli entisestä ei pidä aloittaa uutta suhdetta. Vakavaa parisuhdetta ei pidä aloittaa jos vielä haikailee toisen perään. Mielestäni poika on tehnyt todella väärin sinua kohtaan.

Pettäminen on muutakin kun vain seksin harrastaminen toisen kanssa. Minua itseäni loukkaisi kaikkein eniten jos mieheni rakastaisi toista vaikkei mitään pahaa olisikaan tapahtunut. eikä niin paljon se jos vaikka olisi suudellut toista ilman tunteita.

Kinkkinen tilanne tosiaan :( Kannattaa tosiaan kysyä suoraan. Voimia ja toivottavasti asiat ratkeavat kaikille osapuolille parhainpäin :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat