Pitkä mies

Vierailija

Jos sulla on erityisen pitkä/suhun nähen pitkä mies, niin olisi kiva kuulla onko ollu tilanteita tms jolloin tämä asia olisi haitannut?
Itse olen tutustunut 2m pitkään herraan ( itselläni ei pituutta edes 170cm...) ja jotenkin minua häiritsee suuri pituusero. Tunnen oloni lyhyeksi hänen seurassaan ja mietin olisiko esimerkiksi seksin harrastaminen ongelmallisempaa...
Eli jos voit valaista pitkän miehen hyviä ja varsinkin niitä huonoja puolia niin kerro :)

Sivut

Kommentit (17)

Vierailija

Mulla ei kokemusta mitenkään hirveen pitkistä miehistä ole, nykyinen kulta on reilu 20cm pidempi. Itseäni tuo ei ole mitenkään haitannu, päin vastoin olen sitä mieltä että miehen pitää ehdottomasti olla pidempi. Sullahan tietty vähän eri tilanne jos on huima pituusero..
Jos et nyt muita hyviä puolia keksi, niin ainakin voit käyttää korkoja niin paljon kun haluat :D Itse en pystynyt käyttämään korkoja yhden suhteen aikana, kun silloin olin miestä pidempi.. Ja sekös harmitti :D
Mutta älä nyt hyvää miestä ala pituutensa takia lemppaamaan..

Vierailija

Meillä on ukon kans pituus eroo melki 40cm, jotenkin tunnen itteni aika lyhyeks ukon seuras, mutta eipä oo menoo mitenkään haitannu.
Ja oon kyllä sitä mieltä että miehen pitää olla pidempi kuin naisen, onpahan ainakin turvallinen olo jossei muuta. ;)

Vierailija

Kultani on vain 40cm pidempi kuin minä. Minua ei ole haitannut pituusero ja minunki mielestä miehen pitää olla pidempi kuin naisen :)Tulee turvallinen olo ja saa painaa pään miehen rintaa vasten kun halaa, sekös on ihanaa :)
Miestä ei myöskään haittaa pituusero, päinvastoin hän pitää siitä että saa sulkea minut syleilyynsä ja uskon myös että hän tuntee suojelevansa minua paremmin kun olen lyhyempi :D en sitten tiedä:D
Pieni ongelma pituuserossa on, pitkä mies pitkät askeleet, lyhyt nainen kuten minä niin lyhyt askel:D Aina välillä huomautan kultaani että hidastaa kävelyä, koska minä en pysy perässä muuten saisin melkein hölkätä hänen vierellä jos hänen kävely vauhtia menisin :D Mutta tämäkään ei haittaa yhtään :D

Vierailija

Meillä miehen kanssa on pituus eroa myös aika huikeasti. reilu 35 cm. Ainoa ongelma jonka itse olen huomannit jonkin verran haittaavn on tuo kävely. mies menee omilla pitkillä askelillaan rauhassa eteenpäin ja minä kipitän hölkäten vieressä. Onneksi míes tiedostaa tämän ja muistaa aina välillä hidastaa tahtia minun kävelyyni, muuten hän vaan yleensä leikkisästi nauraa että tules sieltä taapertamasta muru.

Vierailija

Siis teillähän ei taida tota pituuseroa paljoa olla kerran mainitsit ton, että pituutta ei ole edes 170cm.
Itse olen puoli vuotta seurustellut miehen (tai pojan.. miten sen nyt haluaa sanoa :P ) kanssa jolla on tuota pituutta 199 cm ja itse olen vain 156 cm eli pituuseroa meillä on sen 43 cm. Seksin harrastaminen ei minun mielestäni ole ongelmallisempaa kuin kenenkään muunkaan kanssa (lue rivien välistä.. ei ole paljon kokemuksia seksin suhteen :D ) eikä siitä pituuserosta ole mielestäni mitään haittaa ollut.. lievää kenttävittuilua olen kyllä tältä herralta saanut kun en ylety edes yläkaapin kolmannelle hyllylle. :)

Vierailija

Ei se pituusero mitii haittaa :) Kyl pitkä mies on komea näky, vaik välil itelläki tulee sellai aika kääpiö olo (pituuseroo joku vajaa 40cm) mut toisaalta kuten Pimu... kirjotti kans tos nii tulee kyl tosi turvallii olo ku iskee pään rintaa vasten tai muutoin kyhnää :)

Ja seksinhä pitää aina olla luovaa ;D eikä kaikki asennot välttämättä suju samanpituisillakaa nii elä siitä oo huolissas olleskaa :D

Vierailija

Mun exä oli n. 190cm pitkä, ite oon n. 160cm. Eli ihan kivasti pituuseroa, 40cm. Ei tosin haitannut mua ollenkaan, päin vastoin mun mielestä se oli mukavaa. Perus lähetyssaarnaaja-asento ei oo kovin mukava kun on noin paljon pituuseroa. Siinä on naama sitten miehen rinnassa, ei kovin romanttista :D Ja kun on pituutta, on myös painoa hiukan enemmän kuin mulla, joten senkään puolesta mies ei halunnut tulla mun päälle. Ja toinen hankala asento on takaapäin seisaaltaan. Se ei onnistu. Muuten kaikki sujui :D

Nykyinen mies on sitten juuri nipinnapin mun pituinen (okei, pari senttiä lyhyempi). Tosin sekään ei haittaa. Älyttömän seksikäs tapaus, vaikka pikkainen onkin. Silti ego on iso ;D Ainoa seksiasento joka ei tässä toimi, on perinteinen doggy style, eli takaapäin kun nainen kontallaan.

Tässä on kyllä pieni ongelma siinä kun tykkään käyttää korkoja, ja kunnon korkoja... Miestä se ei kuulemma haittaa jos olen koroissa häntä pidempi. Mutta itteäni kyllä haittaa hiukan. Tai ei siis haittaa, vaan lähinnä se tuntuu tosi tosi oudolta kun mies on lyhyempi. Edellinen suhde kun kesti yli 4v ja mies oli reilusti pidempi. Eiköhän tähänkin totu... Aion kyllä käyttää hiumia korkokenkiä edelleen :D Eikös kaikki huippumallitkin ole aina pidempiä kuin niiden seuralaiset? Mä voin leikkiä aina huippumallia kun oon koroissa mun miehen kanssa ;)

Vierailija

Itse olen 163 cm, eksäni oli yli 190, eikä siinä mitään ongelmaa ollut, seksissä tai muussakaan. Musta tuntui enemmänkin kivalta olla paljon lyhyempi :)

Vierailija

Kävellessä tosiaan on vähän epätasainen asetelma, mutta muuten ei ole minkäänlaista haittaa. Tai no mä säädän autoa ajaessani istuimen äärieteen ja mies ihan taakse, eipä siitä suurta vaivaa koidu :D

Nykyinen poikaystäväni on pisin mies, ketä olen ikinä tapaillut, ja olen nyt tajunnut, miten mahtavaa on, kun toinen on "selkeästi isompi". Nyt omanpituiset kundit tuntuu melkein säälittäviltä. Itse olen 167 ja poikaystävä vajaa 190 cm, eli ei siis edes 30 senttiä. Mutta silti, minusta on ihanaa tuntea itseni pieneksi kullan rinnalla (:

Vierailija

Mun poikaystävä on n. 195 cm, itse olen vähän vajaa 1,8m ja meillä on mun mielestä juuri sopiva tuo pituusero. Mutta aikaisemmissa suhteissa mies on seurustellut n. 160cm pitkien tyttöjen kanssa ja sanoi ettei kyllä sellaiseen enää rythyisi, sanoi että on sen verran vaivalloista, kun pitää kumartua aina halaamaan tai suutelemaan jne.

Vierailija

itse olen alta 160cm pitkä ja mies on päälle 180cm. ei meillä koskaan pituus ero ole tuonut ongelmia. minä saan käyttää korkokenkiä miten paljon tykkään, mies antaa minulle kaiken korkealta. yhtään miinusta en tän 6 vuoden aikana ole löytänyt pituus erostamme.

Vierailija

Olen itse 160 vähän vajaa ja poikakaverini on 190.. Siinä tosiaan tuntee ittensä lyhyeksi joka päivä.. Se on aika ärsyttävää ku kaikki minussa on niin pientä ja hauskaa, monesti kyllä on aika sulosta mutta siihen kyllästyy nopeasti.. Juu ei tosiaan pituuden takia kannata lopettaa...

Vierailija

Meillä pituuseroa 30cm.
Mies on minua lyhyempi, hyvin hintelä mies.
Seksi toimii hyvin koska "meisseli" on juurikin optimaalisella korkeudella suuseksiä ajatellen.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat