Voiko hän olla tosissaan?

Vierailija

Olimme seurustelleet melkein vuoden, yhteinen unelmalomakin oli varattuna ja kaikki oli hyvin. Viikko sitten poikaystäväni sitten yhtäkkiä ilmoitti puhelimessa (lomailemme tällä hetkellä eri paikkakunnilla) haluavansa erota ja ettei ole varma että rakastaako minua enää ja että tarvii nyt omaa aikaa eikä ole lähdössä kanssani lomalle. Hän oli vähän ennen ilmoitustaan alkanut olemaan 24/7 kavereidensa kanssa vaikka normaalisti näkee kavereitaan aika vähän ja eron jälkeen alkoi heti ryyppäämään vaikkei se ole yhtään hänen tapaistaan. En ole nyt ottanut mitään yhteyttä sen jälkeen eikä hän minuun ja tulemme tapaamaan parin viikon päästä yhteisessä työhön liittyvässä tapahtumassa. En voi yhtään ymmärtää, kaikki oli niin hyvin joitakin riitoja lukuunottamatta ja kaikenlaiset suunnitelmat tehty? Vielä pari viikkoa sitten poikaystäväni vakuutti minulle minun olevan se oikea ja että haluaa kanssani lapsia ja naimisiin ja ei voisi ikinä elää ilman minua ja että olen nainen jollaisen hän on aina halunnut. Erokeskustelussa hän sanoi ettei ketään toista ole kun kysyin, hän haluaa nyt vain olla yksin. Tämä on ensimmäinen vakava suhteeni ja olen niin surullinen ja pettynyt etten tiedä miten päin olla ja miten tämä on mahdollista, mitä hänelle yhtäkkiä tapahtui?? Miten voin selvitä tästä ja kannattaako odottaa että hän muuttaa mielensä kun näkee minut?

Kiitos jos joku voisi auttaa!

Kommentit (7)

Vierailija

Valitettavasti en osaa auttaa, mutta olen todella pahoillani. Mutta lähipiirissäni oli tapaus, että yhtäkkiä nainen ei ollut enään mitenkään seksuaalisesti kiinnostunut miehestään, heillä on pari lasta ja nainen halusi erota yhtäkkiä. Myöhemmin naisella on todettu kaksisuuntainen mielenhäiriö tämä tosin on hyvin harvinainen, mutta tekstistäsi tuli nämä muistot mieleen. en kuitenkaan tarkoita että poikaystävälläsi olisi tämä.

Jaksamisia sinulle, toivottavasti löydät vastauksia kysymyksiisi! :)

Vierailija

Voimia, toi sattuu varmasti <3

Sen sanon, että poikaystäväs on sulle selityksen pystyssä. Pidä pää kylmänä, eli anna sille nyt aikaa kun haluaa olla rauhassa, mutta sulla on oikeus kuulla mistä on kysymys.

Vierailija

Ehdottomasti tuo mies saisi selittää tekosiaan. Ei noin pitkää ja ilmeisesti vakavaa suhdetta voi noin heppoisin perustein lopettaa. Mutta tuolla työtapahtumassa voisit ehkä yrittää jutella hänen kanssaan, niin ehkä hänkin on saanut ajatuksiaan selville.

Mulle tuli taas omasta kaveripiiristä sellanen tapaus mieleen, että mies oli pettänyt naista pitkässä suhteessa ja jätti juuri tuolla tavalla, mutta ei kertonut pettämisestä koska ei halunnut satuttaa. Mutta tämä ei tietenkään tarkoita, että sun mies ois pettäny sua.

Vierailija

Omassa kaveripiirissäni on kaksikin tapausta, jossa mies on yhtäkkiä jättänyt, eikä ole mitään syytä sanonut. Vasta myöhemmin on paljastunut, että mies oli tutustunut ja ihastunut johonkin toiseen. Mutta kenties sinun tapauksessasi on kyse jostain ihan muusta. Toivon, että saat selvyyttä tilanteeseen. Voimia!

Vierailija

Paljon kiitos vastauksista! Ihanaa että jaksoitte vastata. Nyt tosiaan tilanne on se, etten ole ottanut minkäänlaista yhteyttä eron jälkeen vaikka välillä onkin ollut niiin lähellä että olisin soittanut. Mutta varmaan niin on kuitenkin parasta, ehkä hän näin parhaiten tajuaa mitä todella haluaa kuin jos vain roikkuisin hänessä. Ja onhan se mahdollista, että hänellä on joku toinen, mut se ois taas sit uus isku käsiteltäväks jos saan sen tietää vaikka sit siellä työjutussa... Siellä kyllä aion vaatia selitystä ja kunnon keskustelua, mun mielestä mulla on oikeus puhua hänen kanssaan, ei vaan voi vuoden jälkeen olla niinkuin mitään ei olisi ikinä ollutkaan! Oon kyllä elänyt elämäni hitaimman ja kamalimman viikon, ahdistaa niin paljon ja on niin loukattu ja tavallaan myös vihainen olo, miten joku pysty tekeen mulle tolleen! Onneks on kuitenki ollu kaverit ja perhe tukena, en tajua miten oisin ikinä voinut selvitä ilman heitä. Onko kaikki miehet kuitenki lopulta tollasia? :(

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat