Kumppanisi parhaimmat ja huonoimmat puolet

Vierailija

Mistä eniten tykkäät kumppanisi esim. ulkonäössä, luonteessa tai elämäntyylissä. Mitä sitten taas vihaat tai mikä ärsyttää eniten?
The stage is yours!

Kommentit (7)

Vierailija

Haha nyt löytyi kiva aihe keskusteluun! :)

1) Mistä tykkään eniten kumppanini ulkönäössä?

Koko kokonaisuus on aika bueno, mutta eniten tykkään poikaystäväni ihanista hiuksista jotka tuppaavat vähän kihartamaan ja nousemaan pystyyn :). Silmät ovat myös ihanat, kauniin väriset ja nauravat!. Pidän myös hänen ruumiinrakenteestaan, siitä että hän pitää huolta itsestään, treenattu vartalo!

2) Luonne/elämäntyyli

Hän on rento, ei kanna turhia murheita harteillaan. Hänestä löytyy paljon tempperamenttia, en voisi koskaan seurustella kenenkään nyhverön kanssa. Välillä kyllä ärsyttää kun mies ei hoida niin tunnollisesti kaikki velvoitteitaan. Ja välillä tuo tempperamenttisuus menee liian tuliseksi ja vaativaksi.

Mutta kaikesta huolimatta, mulla on maailman ihanin mies!

Vierailija

saseis: Kiva, että aihe nappas! :)

Vastataan nyt itekkin..
Tykkään eniten siitä, miten poikaystäväni kertoo usein rakastavansa minua ja tekee selväksi kuinka tärkeä hänelle olen myös kosketuksella sanojen lisäksi. En ole ikinä saanut keneltäkään näin paljon huomioita ja rakastan sitä! Hän on hyvin halipusi- ihminen kuin myös minäkin. Voin myös luottaa sataprosenttisesti häneen. Hänen ulkonäkönsä on upea ja hän todellakin pitää itsestään huolta.

Huonoa sitten.. En oo vieläkään oikein keksinyt mitään huonoja puolia hänessä paitsi asioiden aikaan saamattomuus ja jonkun tasoinen asioiden lupaaminen, mutta niiden koskaan tapahtomattomuus.

Vierailija

Hyvät puolet ulkonäössä:
-ehkä maailman kauneimmat silmät
-ihanat kulmakarvat
-selkä
-lihakset!
-pituus

Hyvät puolet luonteessa:
-ajattelee asioista vähän eri tavalla kuin muut
-tuo hyvin esiin sen, miten paljon pitää mun vartalosta :D
-suloisuus
-hyvä huumorintaju
-kiinnostus kaikkiin asioihin

Huonot puolet luonteessa:
-liiallinen herkkyys välillä
-saamattomuus siivoamisen suhteen
-aikataulut pettää melkein aina

Mutta on se vaan aika ihana kaikista huonoista puolista huolimatta.

Vierailija

Parhaita paloja ulkonäöstä:
-Tumman ruskeat silmät
-Paksut tummat kulmakarvat
-Pienet söpöt hampaat
-Tumma paksu tukka
-Nallemainen olemus

Ulkonäössä ei ole oikeastaan mitään, mistä en pitäisi, ehkä saisi ihan pikkusen mahaa olla vähemmän.

Parasta luonteessa:
-Joustaminen
-Miellyttämisen halu
-Herrasmiesmäisyys
-Kunnioittava
-Huumorintajuinen naurattaja
-Salaperäinen ja yllättävä jne jne

Huono luonteessa ehkä on tahdonvoimaton, ja ehkä pikkusen kotona laiska, töissä ei kyllä yhtään. Lisäksi aivan liian stressipesäke.

Elämäntyyli on muuten onneksi rento ja tykkää suunitelmallisuudesta, eikä pelkästään elä päivä kerrallaan.

Olis kiva kuulla itestään tämmönen samanalainen kuvaelma omalta mieheltään :D Tietäis mitä se oikee miettii sitten taas mun luonteesta jne :D

Vierailija

1. ihanat puolet

sopivan treenattu, ihanat lämpimän siniset silmät, hiukset. Luonteesta suht positiivinen persoona, huumorin tajuinen. Siis kaikin puolin suloinen.

2. huonot puolet

itsekriittisyys ja joustamattomuus. Pitäs alkaa yhteenmuuttoasia ratkeamaan niin tämän piti päästä ulkomaille vanhempiensa kanssa viikoks.

Vierailija

Tähän vois vuodattaa vaikka mitä....:D Kyseisen herran kanssa en ole varsinaisesti vielä edes yhdessä, mutta jotain sellaista tämä kyllä muistuttaa. En ole edes keksinyt mistä hänessä varsinaisesti tykkään, kroppa on kyllä ihana vaikka virheitäkin löytyy. Hän ei saa mitään aikaan eikä toteuta lupauksiaan, ja kohteliaisuuksia saa kerjätä viikkokaupalla. Mutta kun niitä sanoja vihdoin tulee, mies osaa kyllä puhua...:)Luotan myös häneen täysin. Vaikka näemme hyvin harvoin, en osaa tai halua ketään muuta ajatellakaan. Myös seksi on ihanaa, parempaa en voisi edes toivoa. Kai tuossa on jo muutama syy pitää tätä suhdetta yllä:) Olo vain on hyvä ja turvallinen hänen kanssaan.

Rusba
Seuraa 
Liittynyt17.6.2010

Ulkonäkö. Tykkään kokonaisuudesta, mutta semmosia yksittäisiä juttuja jos miettii, niin hmm. Ainaki silmät on ihanat ruskeet, tummat ripset ja ahh. Ja hiuksista tykkään myös, semmoset ihanat kiharat. Nyt tosin pikkusen jo rehottaa hiukset kun ei tuo oo parturissa käyny aikoihin, mutta silti ne on kivat. Jaa sopivan lihaksikas, ei liikaa kummiskaa, en tykkää mistään hemomuskeleista. Söpö nenä ja ihana hymy ja kaikkee, en löydä mitään vikoja. Paitsi viikset pistää jos ei oo ajanu niitä pariin päivään :(

Luonne. Aika pitkälti semmosia luonteenpiirteitä, mistä tykkään. En halua mitään kovisesittäjäidioottiamispellejätkää. Minun poikaystävä on hirmu kiltti, ajattelee muita ja laittaa muitten tarpeet omiensa edelle. Herkkä poika myös, uskaltaa näyttää tunteensa ja itkee minun seurassa. Kertoo usein, miten paljon rakastaa minua yms. On myös luotettava ja rehellinen, eikä ikinä loukkais tai satuttais minua tai muita tahalteen. Tykkää halailla ja pussailla paljon ihan niinkun minäkin.

Huonoja puolia luonteessa niin ehkä se, että ottaa aika pikkuasioista ihteensä. Sillä saattaa olla jotenkin vähän huono itsetunto, niin sit jos nauran jollekin idioottijutulle, enkä kerro pojalle mille nauran, niin olettaa, että nauran hänelle ja loukkaantuu. Stressaa toisinaan liikaa asioista myös.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat