Lahjaideoita otetaan vastaan!

Vierailija

Heissan kaikille!

Ajattelin kysyä täältä neuvoa,kun varmasti monet ovat olleet samassa tilanteessa,eli parin viikon päästä on poikaystäväni syntymäpäivä. Olen maailman huonoin ostamaan lahjoja ja kuitenkin haluaisin ostaa jotain kivaa,josta hän varmasti pitäisi. Ainakin itse olen joutunut toteamaan, että miehille on aika hankalaa ostaa lahjaa josta he olisivat oikeasti innoissaan. Olisiko siis kellään mitään kivaa ideaa,hintaa voi olla tai sitten jos jollain tulee mieleen jotain halvempaa,niin kaikki käy! Haluaisin vain ostaa jotain "merkittävää" joka säilyy (:

Kommentit (2)

Vierailija

Tiedän tunteen, että vaikea ostaa mitään mistä innoistuisi. Siksi oon päättäny tehdä lahjan saamisesta mielenkiintoisempaa. Juuri viime viikolla laitoin viestejä ympäri poikaystävän kämppää ja seuraavana päivänä tekstasin hänelle kun olin lähtenyt töihin, että käy kurkkaamassa taulun taakse. Siellä oli viesti, että "Muistatko mikä leffa katottii kun ei oltu ees vielä yhessä? Käy tsekkaa se DVD boksi" ja siellä taas viesti kunnes lopulta olin vaan laittanu suklaata, viestin/kirjeen ja semmosen rannekorun viimeseen paikkaan. Poikaystävä oli ihan innoissaan tästä, koska ei ollu osannu oottaa tämmöstä.
Yleensä lahjana on sitte ollu joku mitä se haluaa tai tarvii. Paras kun kuuntelet jos jossain vaiheessa hän ohi mennen mainitsee jotain, mitä tarvitsisi.
Myös oma tekemä kortti on mielestäni tärkeä. Mutta tuo viestin pudottelu ympäri kämppää toimii, jos et välttämättä itse halua olla paikalla ja poikaystäväsi on hieman leikkisä ja innostuu tuommoisesta. Viestit voivat olla myös hyvin vihjeilevia tai vaan hempeileviä ja romanttisia. Riippuen poikaystävästäsi.
Ite suunnittelen jo poikkiksen synttäreille marraskuulle mitä aion tehdä. Yhteinen retki jonnekin ihanaan paikkaan piknikille tai jotain olisi mukava. Tuo Skotlannin sää vaan ei sitä enää marraskuussa suosi, mutta poikaystävällesi se voisi mukava näin kesällä.
Hirveän vaikea neuvoa kun ei tunne sinua ja poikaystävääsi. Mutta henkilökohtaisesti voin sanoa, että tylsistä lahjoista saa mielenkiintoisempia tekemällä niistä yllätysmäisiä. Tsemppiä lahjan löytöön!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat