Haluaisin tiiviimmän suhteen mitä nyt on..

Vierailija

Mua riipii se et nähään poikaystävän kanssa vaa 2-3 kertaa viikossa, yleensä kaks. Ja no silloku nähää ni ollaa koko päivä ja yö sit yleensä yhes.
Onks teistä vähän vai paljon?
Muuten ei oikeestaa pidetä yhteyttä, soitellaa vaa sillo ku on asiaa. On ihan normaalia että jätkä ei soita kolmeen päivään ja sit se on mä joka soittaa sille.

Silti jätkä vakuuttaa et oon sille tärkee jne. Ja läheisyyttä ei oo paljoo, pussaillaan ainoastaan oikeestaa ennen seksiä ja sen aikana :D Ei ikin ihan muuten vaa. Ja julkisil paikoil poikaystävä ei haluu pitää kädestä ja pussailu julkisesti kaupungilla- en ikin vois uskoo et se suostus siihe :D

Muuten meillä on tosi ihana ja hyvä suhde :) Haluisin vaan nähä enemmän ja olla läheisempi jätkäni kanssa, nyt tuntuu et ollaan vaan ystäviä..

Muuteki se on nii paljo kavereidensa kanssa että musta tuntuu aika usein että mihin se ees mua tarvii? :/
Sen kaikki voimat menee töihin,urheiluun ja kavereiden kans olemiseen, ja ainku me nähää se on iha väsyny eikä jaksa panostaa meidän yhteseen aikaan..oon jotai löhöilyseuraa vaa..

Kommentit (1)

Vierailija

Oletko sanonut asiasta poikaystävällesi? Vakavana, eikä vain ohi mennen "et joo olis ihan kiva nähä enemmän".
Poikaystävääsi voi kenties hieman pelottaa näyttää tunteitaan yleisillä paikoilla. Mutta kyllä se siitä menee pikku hiljaa menee.

Mutta tosiaan ota poikaystävääsi kädestä kiinni ja taluta keittiön pöydän ääreen istumaan (tai jonnekkin missä saatte olla kahden) ja puhu hänelle mikä mieltäsi painaa. Kun ilmaiset asian tarpeeksi vakavasti niin eiköhän poikaystäväsi tajua :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat