valkonenvalhe

Vierailija

onko kellään vinkkejä; haluaisin kerrankin mennä tyttöjen kanssa viihteelle, en uskalla EDES KYSYÄ poikaystävältäni lupaa- mikä olisi hyvä valkoinenvalhe mihin menisin.. Poikaystäväni on erittäin mustasukkainen ja omistushaluinen. en siis ole pettämässä häntä, vaan haluaisin viettää joskus aikaa ystävieni kanssa.. hän ajattelee moikkaamistakin pettämisenä, joten siksi luvan kysyminen ei tule kuuloonkaan..

Kommentit (5)

Vierailija

:// kuulostaa aika ikävältä jos poikaystäväsi on niin mustasukkainen ettet saa edes tyttöporukassa lähteä juhlimaan...
Ainahan sitä voi jotain valkoisia valheita kehittää, mutta mitäs jos selviiää, että missä oikeasti olitkaan? valmiiksi hyvin mustasukkainen poikaystävä varmasti kuvittelee, että valehtelulle oli jokin syy, eli juuri pahinta hän saattaa silloin epäillä :( hankala tilanne..

Vierailija

Et tarvitse valkoisia valheita tyttö hyvä. Jätä se mies.... poika? Tuo on jo sairaalloista mustasukkaisuutta. Itsekin olen elänyt tälläisen ihmisen kanssa. Haluatko tulevaisuuden ihmisen kanssa jonka on niin omistushaluinen sekä mustasukkainen ettet saa olla lopulta edes kavereidesi kanssa? Et saa pukeutua paitaan joka paljastaa "liikaa" tai jutella kenenkään kanssa ainakaan ilman että saat kommentteja "oliko hyvännäköinen tuonko matkaan lähtisit" tms. Hän itse saa kyllä mennä kavereidensa kanssa kun sinä vietät kotona vankina ja voit liikkua vain hänen kanssaan tai yksin. Onneksi itse pääsin lopulta irti tästä sairaasta ihmisestä. Mustasukkaisuushan tappaa lopulta suhteen ei toisen menemisten ja tekemisten vahtiminen ole rakkautta.

Vierailija

Luvan kysyminen ei tule kuulonkaan, koska sinä saat ihan itse päättää omista menemisistäsi (jos siis olet täysi-ikäinen, kuten viihteelle menemisestä voi päätellä).

Oikeasti, kauanko aiot kitkutella suhteessa, jossa et saa edes moikkailla vapaasti? Voithan vaikka kysäistä poikaystävältäsi, miksi hän haluaa olla sellaisen tytön kanssa, johon ei luota.

Vierailija

Joo ei ole suhde kovin vakaalla pohjalla jos pitää alkaa menemisistä valehtelemaan... Mulla on kans menneisyys erittäin mustasukkaisena tyttöystävänä, mutta mieheni on onneksi aina kertonut minne on ollut menossa ja mennyt myös. Ajan mittaan sitten totuin siihen, että vaikka se jonnekin meneekin ilman mua, niin siitä ei seuraa maailmanloppua. Nykyisin en ole enää juuri ollenkaan mustasukkainen. Sinuna kertoisin totuuden, vaikka voin hyvin kuvitella, miten raskasta on elää ylimustasukkaisen ihmisen kanssa...

Vierailija

Nyt et kyllä rupea kehittämään mitään valheita eitkä kysymään poikaystävältäsi lupia hauskanpitoon. Päätät tasan itse minne menet ja mitä teet. Sulla on oikeus tavata ystäviäsi milloin haluat ja tehdä heidän kanssaan mitä haluat. Jos se ei poikaystävällesi sovi, niin kiukutelkoot jossain pimeässä kolossa tai lähtekööt pois suhteesta. Pieni mustasukkaisuus on ehkä suloista, mutta se menee jo liiallisuuksiin, kun se rajoittaa sun elämää. Miksi seurustelet miehen kanssa, jolta sun täytyy kysyä lupa jokaiseen hengenvetoon? Se ei kunnioita sua, vaan kuvittelee omistavansa sut.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat