Mittailevat katseet? mitä tämäkin tarkoitti

Vierailija

Olin hakemassa ruokaa kun huomasin kassajonossa minulle tuntemattoman naisen joka tuijotti. No vastasin takaisin tuijotukseen silmästä silmään ja pian nainen katsoo minua mittailevasti / halveksuvasti ( !! ????? ) päästä varpaisiin ja kääntää katseen pois. Mitä tämä tarkoitti ?
Koskaan en ole nähnyt tätä naista ja olin toisekseen vielä vieraassa kaupungissa. W T F ?

Minkä vuoksi nainen yleensäkään katselee toista naista "päästä varpaisiin" katseella mittailevasti?
Itse en keksi muita kuin tuijottiko hänen mukana ollut poikaystävänsä mahdolisesti minua jonka vuoksi naisen piti katkerana mulkoilla? Vähän tämäkin epäilyttää, en mä nyt mitenkään erikoinen ole ainakaan omasta mielestäni. :)

Mielenkiintoista :D Itse kun en edes muista koskaan katsoneeni ketään tuolla tavoin. Enkä myöskään keksi syytä minkä vuoksi minä itse katselisin noin. Jos mulla on asiaa menisin todennäköisesti juttelemaan tuijottelun sijasta.

Selittäkää mulle hyvät cosmonaiset mistä "mittailukatseesta" voisi olla kyse? :D Miksi itse mulkoilette toista naista tuohon tyyliin?

Kommentit (0)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat