Uusi mies, tunteet ja pettymys

Vierailija

Olen tavannut uuden miehen. Mies on intissä, eikä hän ole koskaan ennen seurustellut.

No, törmäsimme baarissa, vaihdoimme numerot ja mies oli innokas tekastailemaan. Nähtiin vain viikonloppusin ja kaikki oli hyvin. Sitten meille alkoi tulla riitoja, ja juuri ennenkun hn lähti inttiin meillä oli todella iso riita ja meinasimme erota.

Tämän jälkeen hän on ollut tosi kylmä, mutta välillä taas hän on ihana ja maailman suloisin. Kysyin häneltä sitten että mitä hän haluaa ja vastaus oli "en tiedä, haluun olla sunkaa mut..." Hän sanoi haluavansa enemmän aikaa itselleen sekä olla enemmän kavareitten kanssa. Sovittiin siis niin. Hän on lähdössä baariin kavereiden kanssa viikonloppuna. Minä en SAA mennä mukaan..??!!

Minä olen ollut kiltti, ymmärtäväinen ja yrittänyt puhua positiivisesti. Mutta hän vain on välillä kylmä ja sanoo "ihan sama". Nyt on voimat loppu, en jaksa olla kiltti ja yrittää kun mieli teksi kuristaa häntä! En tiedä mitä tehdä noin epävarman miehen kanssa. Pelkään milloin hän taas sanoo että ei jaksa olla munkaa. :( en halua jättää häntä, enkä halua menettää häntä! Mutta minä olen se joka pitää suhdetta yllä, minä olen se joka selvittää riidat yksin.

Okei, ymmärrän. Hän on intissä, eikä hänellä ole omaa aikaa. Hän haluaa olla kavereitten kanssa (tottakai). Olen ensimmäinen tyttöystävä, joten täysin uutta hänen elämään. Voiko tämä olla syy hänen käytökseen? Sovimme että emme ota suhdetta niin vakavasti, ja nähään 1 yö viikossa, eikä txtailla joka päivä. Sitten kun mies tulee intistä (heinäkuussa) niin alamme seurustelee vakavammin. Mutta mitä tehdä kun minä itse en jaksa? Olisiko parasta jättää mies, vaikka olen itkenyt viikon joka ilta hänen perään, ja eroaminen sattuisi todella todella paljon? Vai jaksaako vielä yrittää ja yrittää olla ymmärtäväinen ja se joka pitää sudetta yllä sen aikaa kunnes hän pääsee intistä?

Kommentit (3)

Vierailija

Silloin kun oma mies oli intissä (suhteemme oli kyllä silloin jo vakava) itkin ja kiemurtelin siinä tuskassa etten saa tarpeeksi huomiota edes viikonloppuisin. Tuntui että mies piti kavereitaan tärkeämpinä.
Mutta aikalailla varmasti voin sanoa, että armeijan aikaan molempien tunteet on niin pinnalla ettei sitä tiedä enää itsekkään mitä sitä tuntee.
Onko naisen tuntema "tuska" kenties ikävää vai sitä ettei jaksa odottaa ja voisi jo jatkaa elämää?
Mies ei tiedä nyt mitä haluaa ja hän on sentään ilmoittanut siitä sinulle. Anna ajan mennä ja katso miten asiat kehittyy.

P.s Emme me naisetkaan halua miehiä mukaan tyttöjen iltaan ja joskus sitä on kiva olla pelkästään kavereitten kanssa ulkona. Välttämättä mitään pettämis kaavaa tuossa EI OLE tapahtunut.

Vierailija

Uskon, että sillä on vaikutusta, että olet hänen ensimmäinen tyttöystävä. Hänen ei ole koskaan tarvinnut jaotella aikaansa tyttöystävän ja kavereiden välillä ennen sinua. Ja tiedän tosi monta suhdetta, joissa mies on intin aikana halunnu juhlia ja nähdä kavereita viikonloppuisin. Mielestäni sinun pitäisi ehkä antaa hänelle aikaa ja tilaa nyt. Etenkin jos hän nyt jo kuukauden päästä pääsee pois niin turha alkaa kuitenkaan eroamaan. Intti on vaikeaa aikaa parisuhteelle(en tosi itse ole ikinä seurustellut kenenkään intissä olevan kanssa).
Ymmärrän myös sinun tilanteesi. Edellisessä parisuhteessani olin se joka sitä piti yllä. Ilman ehdotuksia tapaamisesta tuskin olisimme koskaan nähneet toisiamme. Joskus se vain menee näin ja ex-poikaystäväni kerran totesikin, että kun on tottunut siihen että minä järjestän ja sovin koska nähdään niin miksi hänen pitäisi mitään tehdä. Valitettavasti asia ei koskaan muuttunut, vaikka siitä puhuttiinkin.
Ja siitä viikonlopun baarireissusta; kuten Svinto jo mainitsikin, ei niitä poikia sinne tyttöjen iltaankaan oteta. Etenkin, jos poikaystäväsi kaverit ovat myös intissä haluavat he vertailla kokemuksiaan.

Elikkä suosittelen nyt varovaisesti puhumaan ongelmista. Inttiaika on myös joillekkin miehille aika raskasta, eli ymmärrän jos hän on kärttyinen. Ei sillä, että se sinulle sen helpompaa olisi. Mutta anna hänelle myös tilaa ja odota innolla sitä heinäkuuta. Tsemppiä!

Vierailija

Intti vaikuttaa tuohon tosi paljon. Olen seurustellut kohta 2v. poikaystäväni kanssa, ja hänkin on tällä hetkellä intissä. Mielialat vaihtelevat, eikä hän osaa nykyään sanoa edes mitä haluaa. Älä heitä vielä kirvestä kaivoon, vaan odota se 26 aamua vielä, sitten mies pääsee intistä ja näät hänessä monia parempiakin puolia! :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat